مرحله نیمه نهایی و مسابقه قرآنی " ان للمتقین مفازا" شبکه الکوثر با حضور داوران بین المللی قرآن و به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثرمرحله نیمه نهایی این مسابقات از فردا شب، 31 تیر، آغاز می‌شود و به مدت 5 شب ادامه دارد.
 
براساس این گزارش؛ حضور داوران خارجی در استودیوی این شبکه برای نظارت بر مسابقه، ابتکار جدید شبکه الکوثر در هفتمین دوره این مسابقات است، این در حالی است که این داوران در دوره های قبلی از طریق ارتباط ماهواره‌ای بر رقابت‌ها نظارت داشتند.
 
طه عبدالوهاب از مصر، رضوان درویش از سوریه، شیخ باسم العابدی از عراق و سید مهدی سیف از ایران، 4 داوری هستند که در استودیوی الکوثر حضور یافته و بر رقابت‌ها نظارت می‌کنند.
 
لازم به ذکر است؛ این داوران که با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه به ایران می‌آیند، در مرحله نهایی(فینال) نیز حضور خواهند یافت و در طول مدت اقامت برنامه‌های جانبی نیز برای آنان در نظر گرفته شده است.
 
گفتنی است؛ فینال مسابقه قرآنی" إِنَّ لِلْمُتَّقِینَ مَفَازًا" بامداد دوشنبه، 6 مرداد، برگزار می‌شود و در این مرحله برترین‌متسابقین مرحله نیمه‌ نهایی حضور پیدا می‌کنند.

یادآور می‌شود، مسابقه قرآنی تلویزیونی إِنَّ لِلْمُتَّقِینَ مَفَازًا هر شب ساعت 00:30 بامداد به مدت 90 دقیقه از شبکه جهانی الکوثر پخش می‌شود.
 
 
انتهای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.