مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی " که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: شاخص کل "بورس" 135 واحد رشد کرد ، بررسی افزایش سقف تسهیلات "مسکن مهر" به ۳۰ میلیون تومان ، "بدهی مالیاتی" عده‌ای از ورزشکاران تسویه شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

افزایش 800 میلیون لیتر به ظرفیت مخازن سوخت کشور/ مصرف 21 میلیون مترمکعب گاز در جایگاه‌های "سی‌ان‌جی"

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/29/2445261_742.jpg

 مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه هم‌اکنون ظرفیت ذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی در کشور، 12.5 میلیارد لیتر است، گفت: با بهره‌برداری از ٤٠ مخزن جدید، این ظرفیت به 13.3 میلیارد لیتر افزایش خواهد یافت.

امکان پیش‌بینی تغییر یا ثبات قیمت خودرو وجود ندارد/ تهیه گزارش بازبینی قیمت‌ها بعد از تعطیلات مجلس
 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه به احتمال زیاد ارائه گزارش بازبینی قیمت‌گذاری خودرو به بعد از تعطیلات مجلس موکول می‌شود، گفت: به هیچ‌ عنوان نمی‌توان پیش‌بینی در خصوص افزایش،‌کاهش و یا ثبات قیمت خودرو کرد و باید منتظر تهیه گزارش بازبینی قیمت‌ها باشیم.

"بدهی مالیاتی" عده‌ای از ورزشکاران تسویه شد
 رییس کل امور مالیاتی کشور گفت: در حال حاضر فصل جابه‌جایی ورزشکاران و بستن قراردادهای جدید است که انتظار می‌رود باشگاه‌ها و فدراسیون یک نسخه از قرارداد خود را برای سازمان امور مالیاتی نیز بفرستند تا مانند سنوات گذشته اختلاف نظری ایجاد نشود.

"سکه"955 هزارو500 تومان/"طلای 18 عیار"97 هزار تومان/"دلار"3135 تومان

 امروز بازار سکه در پی افزایش نسبی طلای جهانی تاحدودی ارزش سکه ها را بالا برد که در این میان سکه بهار آزادی 3 هزار تومان تقویت شد.

فعاليت كميسيون موضوع ماده 129 قانون امور گمركي تشديد شد

 مشاور رئيس كل و مدير كل دفتر بازرسي و مديريت عملكرد گمرک جمهوري اسلامي ايران از تشديد فعاليت كميسيون موضوع ماده 129 قانون امور گمركي با هدف نظارت بر عملكرد كارگزاران در گمرك، حمايت از فعاليت هاي سالم كارگزاران و نهايتاً بهبود فضاي كسب و كار خبر داد.

عوارض صادراتی "زعفران" لغو شد

 مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه و تجارت در بخشنامه‌ای به گمرک، لغو عوارض صادراتی زعفران فله‌ای بیش از 30 گرم را ابلاغ کرد.

اولویتهای سرمایه گذاری صنعتی و معدنی اعلام شد

وزارت صنعت ، معدن و تجارت215 اولویت سرمایه گذاری صنعتی و معدنی سال جاری در کشور را در یک فهرست 15 گانه اعلام کرد.

شاخص کل "بورس" 135 واحد رشد کرد

دوشنبه 30 تیرماه در جریان معاملات تالار بورس تعداد 206 هزار و 629 سهم اوراق بهادار به ارزش 611 هزار و 550 ریال در 22 هزار و 202 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بازار آینده متعادل و فارغ از هیجانات خواهد بود

در ماه‌های آینده بازارسرمایه متعادل خواهد بود و هیجانات موجود در این بازار تاثیری بر روند آن نخواهد داشت.

بررسی افزایش سقف تسهیلات "مسکن مهر" به ۳۰ میلیون تومان

 با بازنگری طرح جامع مسکن مبنی بر اتمام بررسی بخش جمعیت و اقتصاد کلان و ادامه بررسی در بخش زمین و مسکن، جمع بندی نهایی این طرح در روزهای آینده ارائه خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار