معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 16 از افتتاح بزرگترین سالن تخصصی موسیقیایی شهید آوینی درتابستان سال جاری دراین منطقه خبر داد.

علی زند درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بااعلام این خبرگفت: به منظور ایجاد فضای شاد و متنوع برای شهروندان و با توجه به دستور شهرداری منطقه پروژه چند منظوره و موسیقیایی شکور به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از بهار سال 93 آغاز شده اظهار کرد: پروژه چند منظوره موسیقیایی شهید آوینی در فرهنگسرای بهمن در تابستان سال جاری افتتاح خواهد شد.

زند در ادامه بیان داشت: پروژه موسیقیایی کشور در زمینی با مساحت 3 هزار و 500 متر در ساختمانی با 5هزار و 50 متر مربع بنا دارای قابلیت هایی از جمله سالن چند منظوره برپایه فعالیت موسیقیایی با 350 متر مربع وسعت سن و  گنجایش 1542 نفر، بخش VIP دارای 19 صندلی، 10 جایگاه معلولین و جانبازان، ساختمان اداری، گالری و نگارخانه، رستوران دو طبقه، اتاقهای رختکن هنرمندان و اتاق گریم است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 16 در ادامه در خصوص وضعیت احداث واجرایی آن افزود: درحال حاضر فعالیت اجرایی و کار احداث تکمیل شده است ودرحال تحویل به فرهنگسرای بهمن است.

زند در پایان خاطر نشان کرد: در فرآیند طراحی فنی و مهندسی این پروژه برای نخستین بار در ساخت سازه‌های ساختمانی با حذف 8 ستون موجود به شیوه پلهای معلق درطراحی سازه از سیستم فشاری به روش کششی و تغییر فرم داده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، افتتاح ، سالن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار