تفاهم نامه 3 جانبه ای به منظور برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاه های آموزشی به دانش آموزان شرکت کننده در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری منعقد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، تفاهم نامه 3 جانبه بین اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، دفتر بهسازی و نظارت آموزش فنی و حرفه ای کشور و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران به منظور برنامه ریزی و همکاری جهت برگزاری کارگاه های آموزشی گذر مهارتی و دوره های آموزشی مهارتی به دانش آموزان شرکت کننده در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری و اعطای گواهینامه حضور در دوره آموزشی سازمان فنی و حرفه ای منعقد شد.

دراین تفاهم نامه اعلام زمان و مکان برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری (مرحله کشوری)،پیش بینی فضای آموزش و اسکان و حضور مربیان آموزش فنی و حرفه ای در مسابقات و تکمیل و تایید فهرست اسامی برگزیدگان مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری و دارای استاندارد به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران جهت صدور گواهینامه های استاندارد با کد بین المللی به عنوان بخشی ازتعهدات اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش آمده است.

براین اساس تامین مربی و برگزاری دوره های آموزشی مهارتی در رشته های مورد توافق برای دانش آموزان شرکت کننده در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری،اعطای گواهینامه دوره های آموزشی برای دانش آموزان شرکت کننده در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری و اعطای گواهینامه بین المللی مهارت برای دانش آموزان رتبه های اول تا سوم مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری در رشته های مورد توافق و دارای استاندارد آموزش شغل و شایستگی در تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران درتفاهم نامه تصریح شده است.

همچنین مقرر شد کارگروهی متشکل از کارشناسان اداره کل فرهنگی و هنری و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران جهت برنامه ریزی دقیق اجرایی تشکیل شده و جزئیات اقدامات پس از موافقت تایید و تصویب این کارگروه اجرایی شود .

گفتنی است؛ تمامی اقدامات اجرایی این تفاهم نامه از قبیل تامین مربیان آموزشی و اعطای گواهینامه از طریق اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و با اطلاع دفتر بهسازی و نظارت آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور انجام خواهد شد.

شایان ذکر است؛ این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت 2 سال قابل اجرا است و با توافق هر 3 طرف قابل تمدید خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
ما که اول شدیم ندادن .
آخرین اخبار