ساری /

12 شهرک صنعتی مازندران مجهز به سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب هستند

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: از 40 شهرک صنعتی مازندران تنها 12 شهرک صنعتی مازندران مجهز به سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، ناصر مهردادی درباره وضعیت تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی استان مازندران اظهار داشت: بیش از 40 شهرک صنعتی در استان مازندران قرار دارد که تنها 12 شهرک صنعتی استان مازندران مجهز به تصفیه‌خانه فاضلاب هستند.

وی تصریح کرد: برای ساماندهی تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک صنعتی مازندران جلساتی را با مسئولان شهرک‌ صنعتی استان مازندران برگزار کردیم.

مدیرکل محیط زیست مازندران بیان داشت: با توجه به حساسیت‌های محیط زیستی در استان نیاز است همه شهرک‌های صنعتی مازندران مجهز به تصفیه‌خانه فاضلاب باشند.

این مسئول با بیان اینکه هشدارهای لازم به مسئولان شهرک صنعتی استان درباره ایجاد تصفیه خانه داده شد، خاطرنشان کرد: به مسئولان شهرک صنعتی تذکر لازم برای ایجاد تصفیه‌خانه داده شد.

مدیرکل محیط زیست مازندران در پایان گفت: حفظ محیط زیست مازندران از دغدغه جدی مسئولان ارشد کشور است و این امر نیز در سطح استان نیز در برنامه کاری قرار دارد و برای حفظ محیط زیست مازندران با هیچ ارگانی تعارف نداریم./ش

برچسب ها: صنعتی ، سیستم ، تصفیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.