فرماندار شهرستان مرزی دهلران گفت: روز قدس روز فریاد و انزجار مسلمانان و ملت های آزاده جهان بر علیه زورگویان و دولت های مستکبر است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ امیدعلی سبزی در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:  نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس در واقع بیانگر اندیشه ناب امام راحل (ره) برای افشای چهره رژیم غاصب اشغالگر صهیونیستی است و بر همه ما واجب است که هر سال بهتر از گذشته در برپایی و زنده نگه داشتن این روز کوشا باشیم.
وی افزود: کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی از سوی مزدوران صهیونیست موضوعی نیست که هر انسان آزاده ای بتواند به راحتی از کنار آن بگذرد.
فرماندار دهلران تاکید کرد: وظیفه تمامی انسان های آزاده و بویژه مسلمان عالم است از ارائه هرگونه کمکی به ملت مظلوم فلسطین دریغ نکرده و با تمام ابزارهای خود طبل رسوایی و خباثت رژیم نامشروع و نژادپرست اسراییل را به صدا درآورند.
سبزی ادامه داد: آحاد ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی امسال نیز با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد استکبار ستیزی سر داده و ضمن محکوم کردن جنایت های صهیونسیت ها، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین اعلام خواهند کرد.
فرماندار دهلران بر آماده سازی محیط راهپیمایی، هماهنگ سازی برای تامین سامانه صوتی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص مسیر برگزاری راهپیمایی تاکید کرد.
 
 
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: روز ، قدس ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.