اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران استان کرمانشاه در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه مشترکی از مردم همیشه در صحنه استان کرمانشاه دعوت کردند تا همچون سالهای گذشته با حضور انقلابی، پرشکوه، آگاهانه و حماسی خود به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛به  نقل از  روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه، در این بیانیه آمده است،ورزشکاران ،جوانان و بسیجیان ورزشکار استان کرمانشاه،امسال نیز چون سالهای گذشته در کنار سایر اقشار مردم استان کرمانشاه در روز جهانی قدس با اتحاد و همصدا با امت بزرگ رسول الله و همه آزادگان جهان، خشم و نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و جنایات آن در قبال مردم بی گناه فلسطین نشان خواهند داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس امسال در حالی از راه می رسد که وجدانهای آگاه و دیدگان هوشیار مردم جهان شاهد یکی از فجیع ترین نسل کشی ها و قتل و غارت های دژخیمان صهیونیست در طول تاریخ حیات منحوس خود است، کشتاری بی رحمانه علیه مردم مظلوم غزه که نشان از درماندگی صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی و شجاعت مردم بی دفاع غزه است.

اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران استان کرمانشاه در پایان این بیانیه از جامعه ورزش،جوانان و ورزشکاران بسیجی استان کرمانشاه دعوت نموده است در کنار مردم مسلمان، انقلابی و روزه دار استان کرمانشاه همگام و همصدا با سایر مسلمانان در دیگر سرزمین های آزاده و اسلامی جهان فریاد رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی کفر و استکبار را سر دهند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه راس ساعت 11 و 30 روز جمعه 27 رمضان از میدان انقلاب اسلامی (شهرداری سابق) تا مسجد جامع برگزار خواهد شد/ش/ن.

برچسب ها: کرمانشاه ، بیانیه ، روز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.