مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: سکوت مدعیان حقوق بشری و برخی کشورهای عربی اسلامی منطقه در قبال این جنایت و نسل‌کشی‌ها در غزه خفت‌بار است.

حجت‌الاسلام ناصر شکریان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در جمع کارکنان این نهاد در پی تشدید حملات وحشیانه رژیم غاصب اسراییل به مردم مسلمان غزه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سکوت مدعیان حقوق بشری و برخی کشورهای عربی اسلامی منطقه در قبال این جنایت و نسل‌کشی‌ها در غزه خفت‌بار است.

وی افزود: مردم مقاوم و بی‌دفاع غزه مدت‌ها است در سایه سکوت مجامع بین‌المللی از جمله سازمان ملل، اتحادیه عرب، سازمان‌های حقوق بشری و نهاد‌های وابسته در محاصره و کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند و با ایمان به خدا و اراده آهنین در مقابل این ظلم هولناک از خود دفاع می‌کنند.

شکریان با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) در مورد این رژیم به غده سرطانی و افزایش موج تنفر از صهیونیست‌ها در منطقه وجهان خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون 35 سال گذشته در کنار مردم مسلمان و شجاع فلسطین خواهند ماند و هرگز آنها را تنها نخواهد گذاشت و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی این روز اعلان انزجار خود را به گوش جهانیان می‌رساند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در پایان تاکید کرد: این جنایات و کشتار وحشیانه هیچ‌گاه درخواست و اراده مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و غزه خللی ایجاد نمی‌کند و آنان همچنان برای به دست آوردن کرامت انسانی خود مقاومت می‌کنند، تسلیم طرح‌های سازشکارانه که هدف آن خدمت به این رژیم اشغالگر است، نمی‌شوند./ش/ن

برچسب ها: سکوت ، حقوق ، بشری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.