مسئول بسیج دانشجویی استان تهران درباره رژیم غاصب صهیونیستی گفت: صهیونیست‌ها خواهان دامن‌زدن به جنگ‌ها و کشتار مسلمانان در سراسر دنیا هستند و این را بدانند که وعده خدا حق است و روز به روز به انحطاط نزدیک‌تر می‌شوند، چرا که افکار عموم جهان و اقشار مختلف دنیا رفتارهای اشتباه آنان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

"مجتبی باستان"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،با اشاره به آیه " وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا"درباره رژیم غاصب اسرائیل گفت: براساس آیات قرآن کریم باطل همیشه رفتنی است، رژیم صهیونیستی از ازل مولود نامشروع بوده و محور شرارت در منطقه محسوب می‌شود.
 
وی تصریح کرد: متأسفانه کشورهای عربی هم با رژیم صهیونیستی هم‌دستی کرده و فشارها و تهدیدهای نظامی در منطقه علیه مردمان مظلوم را محکوم نمی‌کنند و این رژیم گوش به فرمان فرامین آمریکا بوده و اهداف شوم آنها را پیش می‌برد.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با طالبان و گروه‌های تفکیری همدستی دارد، ادامه داد: این رژیم ملعون با هدف نسل‌کشی و مسلمان‌کشی با گروه‌های مختلف همکاری داشته و در منطقه از آنان حمایت می‌کند.
 
وی افزود: صهیونیست‌ها خواهان دامن‌زدن به جنگ‌ها و کشتار مسلمانان در سراسر دنیا هستند و این را بدانند که وعده خدا حق است و روز به روز به انحطاط نزدیک‌تر می‌شوند، چرا که افکار عموم جهان و اقشار مختلف دنیا رفتارهای اشتباه آنان را مورد بررسی قرار می‌دهد.
 
باستان با بیان اینکه "رهبر معظم انقلاب" همه ساله مواضع خوبی از صهیونیست‌ها داشته و کشورهای اسلامی را همیشه به بیداری دعوت می‌کند، خاطرنشان کرد: امسال هم مانند هرسال دانشگاهیان با حضور پرشور خود از مردم بی‌دفاع غزه حمایت خواهند کرد، امیدواریم با توکل به خدا و وحدت مسلمانان به زودی شاهد آزادسازی قدس عزیز باشیم.   
 
انتهای پیام/   
 
 

برچسب ها: دانشگاه ، غزه ، قدس ، انحطاط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار