پشت صحنه ساخت مجموعه « اغما» که به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی رضا جودی که از شبکه اول سیما در ماه رمضان ۱۳۸۷ پخش شد ، در قالب « پشت ماه » از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛ « پشت ماه » به تهیه کنندگی محمد هوشمند با هدف به تصویر کشیدن پشت پرده بهترین سریال های رمضانی سال های اخیر سیما در شبکه مستند تولید شده است و در ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش می شود.
 
در این قسمت از این برنامه  که  در دو قسمت ، چهارشنبه و پنج شنبه ، اول و دوم مرداد ، ساعت 19 از شبکه مستند پخش می شود ، پشت صحنه سریال « اغما» به تصویر کشیده می شود و سیروس مقدم کارگردان این مجموعه و بازیگران این سریال همچون امین تارخ و افشین سنگ چاپ و همچنین مهدی جودی تدوینگر « اغما» از خاطرات ساخت این مجموعه خواهند گفت.
  
« اغما» با بازی امین تارخ ، حامد کمیلی ، لعیا زنگنه ، افشین سنگ چاپ، ایرج نوذری و… داستان دکتر طه پژوهان با بازی امین تارخ را دنبال می‌کند که یک پزشک فوق متخصص جراحی مغز و اعصاب است. او به دلیل جراحیهای موفقیت آمیزش بروی رزمندگان در جبهه‌ها به پنجه طلایی مشهور است. او اکنون به دلیل بیماری حاد همسرش مولود (شیرین بینا) بر سر دو راهی قرار دارد از طرفی عرف پزشکی مانع جراحی همسرش توسط اوست ولی مولود اصرار دارد که فقط توسط پژوهان جراحی شود. از سویی تنها فرزند آنها پری (نفیسه روشن) مخالف این عمل جراحی توسط پدر است...
 
گفتنی است؛ شبکه مستند،‌ با انتخاب 25 سریال رمضانی از بین 40 سریال سال‌های اخیر در گفتگو با تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگران آنها سراغ پشت پرده این آثار در برنامه «پشت ماه» رفته است.
 
 «صاحب‌دلان»، «اغما»،‌ «ملکوت»، «او یک فرشته بود»، «خانه به دوش» و «مثل هیچکس» از جمله این 25 سریال هستند و قرار است  پشت صحنه سریال های رمضان امسال همچون « مدینه » نیز در قالب این برنامه پخش شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.