معاون نظارت راهبردی اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه وظیفه هر مسلمانی است که در مقابل ظلم به مسلمان دیگر سکوت نکند، گفت: ملت ایران تا آخرین لحظه و به هر طریق ممکن در کنار ملت مسلمان فلسطین خواهد ایستاد.

"بابک نگاهداری" در گفتگو با  خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حملات سنگین رژیم صهیونیست در ماه مبارک رمضان به مردم بی‌گناه فلسطین، اظهار داشت: وظیفه هر مسلمانی است که در مقابل ظلم به مسلمان دیگر سکوت نکند و به هر طریق ممکن علیه ظالم اقدام کند.   
 
وی ادامه داد: این مسئله به اشکال مختلف می‌تواند ظهور پیدا کند از قلم به دست گرفتن و نوشتن تا راهپیمایی در روز جهانی قدس و حضور جدی و موثر داشتن در این راهپیمایی است.   
 
معاون نظارت راهبردی اجرای مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی افزود: در این شرایط حساس که مردم مظلوم فلسطین مورد جنایت واقع‌ شده‌اند، ملت ایران باید نشان دهد در کنار آنان است و علیه ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده است.   
نگاهداری در پایان با اشاره به این که انشالله تا آزادسازی بیت‌المقدس انتفاضه فلسطینیان ادامه پیدا خواهد کرد، خاطر نشان کرد: ملت ایران تا آخرین لحظه و به هر طریق ممکن در کنار ملت مسلمان فلسطین خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قدس ، فلسطین ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار