نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: اردبیل صاحب بیمارستان هزار تختخوابی می‌شود.

منصور حقیقت‌پور دیروز در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: در نشستی که در روزهای گذشته با وزیر بهداشت و درمان داشتیم مجوز تبدیل بیمارستان 500 تختخوابی به یک هزار تختخوابی را دریافت کردیم تا این بیمارستان با آینده‌نگری منطقی و مناسب اجرایی و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه این طرح به شرط استفاده از فاینانس تحقق یافته و جامه عمل می‌پوشد، افزود: احداث این بیمارستان با توجه به اینکه اردبیل یکی از قطب‌های توریسم درمانی است می‌تواند گره‌گشا و حلال مشکلات در حوزه بهداشتی، درمانی و ارائه سرویس به گردشگران خارجی باشد.

حقیقت‌پور بیان کرد: در این نشست علاوه بر مطرح شدن احداث بیمارستان هزار تختخوابی و کسب مجوز لازم در این زمینه توانستیم از وزیر بهداشت قول تامین اعتباراتی را برای استان اردبیل بگیریم تا طرحهای نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامهبه پیگیری‌های انجام شده برای احداث بیمارستان نمین و نیر و خرید و تحویل آمبولانس به مرکز درمان بستر سرعین خبر داد و گفت: وزیر بهداشت قول داده‌ است تا در احداث این بیمارستان‌ها و تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز در شهر توریستی سرعین که سالانه پذیرای میلیون‌ها گردشگر است، اقدام جدی و عملی را به سرعت انجام دهند.

انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.