مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: 7 میلیارد ریال اعتبار امسال برای نقشه‌برداری و صدور اسناد مالکیت رسمی برای اراضی ملی در استان اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ اسدالله محسن‌زاده دیروز در نشست مسئولان شهرستان اردبیل در مورد صدور اسناد مالکیت و نقشه‌برداری اراضی ملی اظهار داشت: این کار با هدف مشخص شدن محدوده اراضی دولتی و ملی انجام می‌شود تا جلوی سوء استفاده‌ها و برخی یغماگری‌های مقطعی گرفته شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 120 هزار هکتار از اراضی ملی صاحب نقشه مشخص و معین شده‌اند، بیان کرد: در کنار آن با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک برای 150 هزار هکتار نیز سند مالکیت صادر شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با یادآوری اینکه این اقدامات امسال نیز ادامه یافته و تلاش ما بر این است تا با تامین منابع ملی و استانی بتوانیم هم در نقشه‌برداری و هم صدور اسناد مالکیت اقدام جدی را انجام دهیم، افزود: در کنار این فعالیت‌ها تلاش و جدیت ما بر این است تا در قالب طرح‌های توسعه‌ای بتوانیم در صیانت از مراتع و جنگل‌ها با توان مضاعف حضور پیدا کرده و اسباب برخی از نگرانی‌ها و دغدغه‌ها در این حوزه را از بین ببریم.

محسن‌زاده از منابع طبیعی به عنوان بستر حیات و توسعه پایدار یاد کرد و ادامه داد: در این راستا با حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی، احیای جنگل‌ها، توسعه درختکاری و اجرای طرحهای آبخیزداری اقدامات قابل توجهی انجام شده و یا در حال اجرا است.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اردبیل ، صدور ، سند ، اراضی ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.