سرپرست دانشگاه شهرکرد، در آستانه‌ روز جهانی قدس، در پیامی، با محکوم کردن نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم اشغالگر قدس، بر شرکت پرشور همگان در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

دکتر شایان شامحمدی؛ سرپرست دانشگاه شهرکرد در آستانه‌ روز جهانی قدس، با صدور پیامی ضمن محکوم نمودن حمله رژیم اشغال‌گر قدس و جنایات ضد بشری این رژیم علیه مردم مظلوم و بی دفاع نوار غزه، از همگان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این پیام آمده است: همزمان یا ایام و لیالی ماه رمضان، متأسفانه بار دیگر پاره تن اسلام، فلسطین مظلوم در خون و آتش است و رژیم اشغالگر قدس در سایه سکوت ارتجاع عرب و حمایت آمریکا و غرب و چشم‌پوشی مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر، در حال نسل‌کشی و ارتکاب جنایات ضد بشری با حمله وحشیانه به مردم مظلوم و محاصره‌ شده در باریکه غزه است و با ارتش تا بن دندان مسلح، زنان و کودکان بی‌گناه، خانه‌ها، بیمارستان‌ها و مدارس را مورد هدف قرار می‌دهد. اینجانب از سوی خود و دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد حمله‌ دَدمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و کشتار مردم بی‌گناه غزه را محکوم می‌نمایم.

بی‌گمان ظهور فرقه‌های افراطی و تکفیری در سوریه و عراق و درگیر کردن کشورهای محور مقاومت به بحران‌های داخلی، مقدمه‌ای بر این جنایت رژیم صهیونیستی است و نشان می‌دهد فلسطین اشغالی و آرمان قدس، هدف توطئه‌ای بزرگ و جهانی قرار گرفته است و در این میان سکوت سران اتحادیه‌ عرب و برخی کشورهای مرتجع منطقه بسی تلخ و ناگوار و نشان‌دهنده سرسپردگی به مستکبران و سلطه‌گران غربی است. با این حال، حمله به زنان و کودکان و ارتکاب جنایات جنگی، نشان از استیصال و افول قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و درماندگی آن در برابر مقاومت است و به یاری خدا همچون جنگ‌های 33 روزه لبنان و 8 روزه و 22 روزه غزه، با مقاومت همه‌جانبه مردم غزه و حمایت ملت غیور ایران اسلامی و آزادی‌خواهان سراسر جهان، بار دیگر اسرائیل جنایتکار از مقاومت اسلامی شکست خورده و به پایان وجود سرطانی خود نزدیک‌تر خواهد شد.

بار دیگر جنایات نابخشودنی رژیم اشغال‌گر قدس را محکوم نموده و ضمن حمایت از فعالیت‌های بین‌المللی مجلس شورای اسلامی و دولت تدبیر و امید برای کمک به مردم فلسطین، از سازمان ملل و سایر مراجع بین‌المللی می‌خواهیم به وظایف خود عمل کرده و جلوی جنایات بیشتر اسرائیل خونخوار در غزه را بگیرند و از همه مسلمانان جهان و مردم شریف ایران اسلامی بالاخص دانشگاهیان دعوت می‌نماییم تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از رژیم غاصب قدس، مظلومیت مردم فلسطین را فریاد کرده و اتحاد مسلمانان را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.