عضو هیئت رئیسه مجلس در صحن علنی امروز تعدادی از طرح‌ها و لوایح را اعلام وصول کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تعدادی از طرح‌ها و لوایح را در جلسه علنی امروز اعلام وصول کرد.

به گفته وی، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و لایحه یادداشت تفاهم نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه‌های مرز زمینی راضی و کاپی‌کوی اعلام وصول شد.

این عضو هیئت رئیسه همچنین گفت: لایحه یادداشت تفاهم نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه‌های مرز زمینی حسن دره و سرو و همچنین طرح شفاف‌سازی و اعلام کتبی نمرات، رتبه و نتایج نهایی آزمون‌های استخدامی به داوطلبان استخدام و طرح اصلاح ماده 92 قانون شهرداری‌ها و الحاق 4 تبصره به آن اعلام وصول می‌شود.

سبحانی نیا همچنین از اعلام وصول طرح قانونی شورای عالی استان‌ها در مورد اصلاح تبصره یک بند 2 ماده 55 قانون شهرداری‌ها و الحاق تبصره یک مکرر به آن، لایحه تسری مواد 79 و 83 قانون استخدامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به کارکنان ارتش و سپاه پاسداران، لایحه ارزیابی زیست محیطی ایران و لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در موسسه استاندارد کشورهای اسلامی خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هیئت ، رئیسه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار