معاون اجرایی رییس جمهور، بهره‎برداری از پروژه ملی راه آهن استان چهارمحال و بختیاری را کمک موثری به صنعت حمل و نقل کشور دانست و گفت: با اجرایی شدن این پروژه اتصال استان‎های جنوبی و مرکزی محقق می‏‌شود.

دکتر محمد شریعتمداری در بازدید از پروژه راه آهن استان چهارمحال و بختیاری، آن را از  پروژه‌ های ملی مورد تایید دولت بیان کرد.

وی بهره  برداری از این پروژه را کمک موثری به صنعت حمل و نقل کشور دانست و گفت:  تمام تلاش بر این است که با بهره برداری از این پروژه ملی، استان چهارمحال و بختیاری از بن  بست ارتباطی خارج شود.

شریعتمداری افزود: با اجرایی شدن پروژه راه آهن استان چهارمحال و بختیاری اتصال  استان های جنوبی و مرکزی محقق و 400 کیلومتر از این مسیر ارتباطی کوتاه تر می شود،  همچنین این مسیر ارتباطی امن تر و نقاط حادثه خیز نیز کمتر می شود.
 
معاون اجرایی رییس جمهور با بیان این ‌که هم اکنون این پروژه 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد،  تصریح کرد: 27 کیلومتر این پروژه در حال انجام است که می تواند در آینده برای توسعه  استان نقش موثری ایفا کند.
 
وی با بیان این ‌که استان چهارمحال و بختیاری بهترین موقعیت در زمینه‏‌های مختلف را دارد، بر  لزوم شناسایی، معرفی و استفاده مطلوب از ظرفیت ها و پتانسیل های این استان تاکید کرد.

دکتر محمد شریعتمداری؛ معاون اجرایی رئیس جمهور در سفر یکروزه به استان از روند اجرای طرح های صنعتی و عمرانی بازدید کرد. مجتمع فولاد سفید دشت و طرح اتصال استان به شبکه ریلی کشور از جمله این طرح ها بود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.