در اطلاعیه فرماندهان دفاع مقدس تحت عنوان " از زیارت تا زیارت" آمده است: آزادی‌خواهان و وجدان‌های بیدارعالم؛ منتظر دولت‌های به خواب رفته و محافظه‌کار جهان نباشید و با یک ابتکار انقلابی به خونریزی و جنایات هفتادساله رژیم صهیونیستی پایان دهید.

به گزارش سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران به نقل از " پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی" اطلاعیه فرماندهان دفاع مقدس تحت عنوان " از زیارت تا زیارت " درمحکوم کردن جنایات صهیونیستها درسرزمین فلسطین به شرح زیر صادر شد:

"بسم الله الرحمان الرحیم"

ملت شریف وبزرگ ایران ،آزادیخواهان جهان

حوادث اخیر غزه نشان داد که خونریزی و کشتاروجنایت جزئی از  ذات دولت اشغالگر صهیونیستی شده است. قریب هفتاد سال است که رژیم اشغالگر قدس فلسطینیهارا قتل عام میکند ، به زندان می افکند . شهرها وروستاها را به محاصره درمی‌آورد. امروز نیزبیش از دو هفته است که  درغزه یکی ازفجیع‌ترین جنایات  اسرائیل  جریان دارد. هفتصد شهید وپنج هزار زخمی، بیانگر نسل کشی جدیدی درجهان است. قطعا این آخرین جنایات اسرائیل در فلسطین  نخواهد بود. ازطرف دیگر صهیونیست‌ها و اسرائیل، خود، کانون و مرکز  بی‌ثباتی و نا‌امنی‌های عراق و سوریه که منجر به کشته‌شدن بیش از صدهزار و مجروح شدن دویست هزارنفر ازمردم منطقه شده است ، می‌باشند.

آزادی‌خواهان  و وجدان‌های بیدارعالم:

منتظر دولت‌های به خواب رفته و محافظه‌کار جهان نباشید و با یک ابتکار انقلابی به خونریزی و جنایات هفتادساله رژیم صهیونیستی پایان دهید.

آیا نباید به قریب هفتادسال جنایت و کشتارپ ایان داد؟ آیا نباید  نسل‌کشی  هزاران انسان بی‌گناه را خاتمه داد ؟ آیا ادامه این خونریزی‌ها و سکوت درمقابل آن، زندگی مردم جهان را به خطر نمی‌اندازد؟ امنیت انسان‌ها را خدشه‌دار نمی‌سازد؟ زندگی جامعه جهانی را تلخ نمی‌کند؟؟

در رابطه با حادثه جاری غزه اعلام می‌کنیم که رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شده است. آن‌ها فکر می‌کنند با ایجاد حوادثی درسوریه و عراق و بی‌ثباتی در کشورهای اسلامی، فرصت جدید ومناسبی برای آزمایش شانس خود بدست آورده‌اند یا فکر می‌کنند دولت‌های آمریکا و اروپا بدلیل درگیری در اکراین، در خاورمیانه در موضع ضعف قرار دارند و آن‌ها به ناچار از جنایات اسرائیل حمایت می‌کنند. باید گفت که صهیونیست‌ها دست به قمار بزرگی زده‌اند که قطعا با  شکست مواجه خواهد شد. هشدار می‌دهیم که هرچه سریعتر به جنایات و کشتار ومحاصره غزه پایان دهند قطعا  عواقب این حوادث برعهده صهیونیست‌ها  و دولت امریکا خواهد بود. فرزندان مقاومت و رزمندگان اسلام،  درسی فراموش نا‌شدنی  به صهیونیست‌ها خواهند داد.  جوانان شهادت‌طلب فلسطینی بزودی انتفاضه جدیدی را خلق خواهند کرد. ما به رزمندگان فلسطینی اعلام می‌کنیم که شما تنها نیستید. تمام مسلمانان جهان ازشما حمایت می‌کنند. به مقاومت خود ادامه دهید و مطمئن باشید پیروزی بحول قوه الهی، ازآن شماست .

مافرماندهان دفاع مقدس  از همه مسلمانان و جهانیان می‌خواهیم در راهپیمایی روز قدس بسیار باشکوه و گسترده‌تر از گذشته شرکت کنند از ملت‌ها و دولت‌های خود بخواهند که  با فشار به رژیم اشغالگر قدس و تحریم بین‌المللی این رژیم، صهیونیست‌ها را از حمله  به غزه پشیمان کنند. ازسوی  دیگر پیشنهاد می‌کنیم که آمادگی لازم برای برگزاری یک راهپیمایی میلیونی و بین‌المللی ازکربلا تاقدس را درخود فراهم سازند.

مسلمانان جهان و پیروان سایر  ادیان الهی  ازمسیحی تا یهودی می‌توانند در این راهپیمایی بزرگ وتاریخی و با شعار پیروزی خون بر شمشیر و بدون نیاز به حمایت و دخالت دولت‌ها به حیات ننگین وضد بشری صهیونیزم درفلسطین پایان دهند. این راهپیمایی  بزرگ هشتصد کیلومتری ، ازکربلا تا قدس، سیل خروشانی به راه می‌اندازد که برای همیشه منطقه را از وجود صهیونیست‌ها پاک خواهد کرد. هدف از این راهپیمایی،  زیارت اماکن مقدس و قبله اول مسلمین خواهد بود  ولی همین راهپیمایی با شعارهای انقلابی ومشت‌های گره کرده ، برای همیشه اسرائیل را دفن می‌کند. نباید فراموش کرد که ملت ایران تنها با دست خالی و با راهپیمایی‌های خود تانک‌ها وسلاح‌های رژیم پهلوی را ازکار انداخت. شعار ملت ایران همواره  پیام   حضرت  سیداشهدا(ع) یعنی  پیروزی خون بر شمشیر بوده  و خواهد بود. راهپیمایی  بیست میلیون نفری کربلا تا نجف و چند میلیون نفری حاجیان در مراسم حج، واقعه‌ایی ماندگار است که هر سال تکرار می‌شود . بدیهی است حرکت قریب به ده ملیون نفر درراهپیمایی "زیارت تا زیارت " ازکربلا تا قدس بعنوان  واقعه ایی جاودان در تاریخ مبارزات مسلمین ثبت خواهد شد.

 "  جمعی از  فرماندهان دفاع مقدس"

محسن رضایی،محمدعلی جعفری ،علی شمخانی،رحیم صفوی،غلامعلی رشید،قاسم سلیمانی،محمدباقرقالیباف،مصطفی ایزدی،محمدباقر ذوالقدر،محسن رفیق دوست،حسین سلامی،اسماعیل احمدی مقدم،احمد وحیدی ،غلامحسین بشردوست،عباس محتاج،مرتضی قربانی، علی فدوی،محمدپاکپور،محمدکوثری،علی فضلی،سیدمحمدحجازی،عبدالمحمدرئوفی،مرتضی صفاری،حسین همدانی،محمدجعفر اسدی،حسن رستگارپناه،غلامرضا جلالی،یعقوب زهدی، غلامرضا جعفری،علی شمشیری،کوسه چی،فتح الله جعفری،علی اکبر احمدیان، اسدالله ناصح،یزدان،غلامرضا محرابی،علی عبدالهی،نبی رودکی،مهدی ربانی،محمدجعفری

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار