مسئول سازمان بسیج کارگری استان کرمان گفت: 12 هزار کارگر در 2 حوزه بسیج کارگری کرمان و پایگاههای بسیج کارگری 14 شهرستان استان عضو هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان ، سرگرد حسین باقری در جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری استان که در شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان برگزار شد ، هدف از فعالیت سازمان بسیج کارگری را کمک به ارتقای کیفیت تولیدات عنوان کرد و افزود: هم اکنون نیروهای بسیج کارگری استان در 200 حلقه صالحین فعالیت می کنند.

وی تحلیل و پایش واحدهای کاری استان و شناسایی تهدیدها و فرصت های کاری آنها را از دیگر اهداف سازمان بسیج کارگری استان نام برد و خاطرنشان کرد: پیگیری تحقق کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش های اقتصاد مقاومتی و افزایش کیفیت تولیدات داخل کشور ، مهمترین اولویت کاری این سازمان است.

مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان نیز با اشاره به ارزشهای والای روحیه بسیجی گفت: در روحیه بسیجی نگاه به خود معنا ندارد ، بلکه آنچه مهم است ، اجرای صحیح وظیفه و افزایش بهره وری در هر بخشی که فرد کار می کند ، است.

علی اکبر امینی خواستار ترویج بیش از پیش تفکر و روحیه ناب بسیجی در جامعه شد.

در پایان این جلسه که با محوریت آسیب شناسی ماهواره و برنامه های مخرب کانالهای فارسی زبان بر بنیان خانواده برگزار شد ، مقرر شد: با توجه به اهمیت موضوع برنامه های مخرب کانالهای فارسی زبان ماهواره ، در جلسات بعدی نیز راهکارهای عملی و صحیح مقابله با آسیب های ناشی از این برنامه ها مورد بررسی قرار گیرد و با همکاری واحدهای تولیدی استان جلسات آموزشی برای آشنایی کارگران و خانواده هایشان در استان برگزار شود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.