موزه ملی جدید برلین اعلام کرد که سه نقاشی متعلق به مجموعه میراث فرهنگی بروسی و ایالت برلین پیدا شده که توسط نازی‌ها به غارت رفته بود.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت آرتنیوز؛ موزه ملی جدید برلین اعلام کرد که سه نقاشی متعلق به مجموعه میراث فرهنگی بروسی و ایالات برلین پیدا شده که توسط نازی‌ها به غارت رفته بودند.

 61 اثر دیگر از کل 450 اثر هنری که تحت بررسی دقیق قرار گرفته‌اند را نمی‌توان به طور قطع به غارتگری‌های اوایل جنگ جهانی دوم نسبت داد.
 
 به گفته مقامات دولتی، مجموعه ای از کارهای هنری که وضعیت آنها نامشخص است به اداره مرکزی در لوستارت آلمان که محلی برای کارهای هنری غارت شده توسط نازی‌هاست، فرستاده خواهد شد در بیشتر موارد ابهاماتی که در منشا این آثار وجود دارد به دلیل تخریب مدارک بایگانی شده و اسناد بازرگانی است، توانسته از میان کارهایی که به عنوان موارد غارت شده مشخص شده‌اند تنها دو اثر متعلق به مکس اسلوگات و فرانزمارک را تایید می کند.
 
بررسی صورت گرفته شامل تلاشی  یک ساله و 500 هزار یورویی توسط دولت است که البته 150 هزار یورو از آن توسط موسسه پرداخت شده این تحقیقی برای مشخص کردن منشاء همه کارهای هنری که در حال حاضر در مجموعه آثار قرن بیستم این موسسه فرهنگی نگهداری می شوند، انجام شد این تحقیقی به دستور مرکز واشنگتن در سال 1998 انجام شد که طی آن از همه موسسات دولتی خواسته شد که دارایی های خود را بازنگری کنند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: نقاشی ، غارت ، کارهنری ، موزه ، برلین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار