ستاد بازسازی عتبات عالیات طی بیانییه ای بر ضرورت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در جهت حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین ،‌ تاکید کرد .


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این بیانیه آمده است :


بیش از سی سال از اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس که حکایت از ژرف اندیشی و آینده نگری خاص امام خمینی(ره) داشت می گذرد. اعلامی که بی شک توانست آغازگر جریان نوینی در جهان اسلام و به ویژه در نزد آزادی خواهان دنیا باشد و راهی برای تشییع جنازه صهیونیسم بین المللی و حامیان مستکبرش بگشاید.

اولین راهپیمایی روز قدس و حضور باشکوه امت اسلامی در سراسر جهان دو پیام مهم داشت: یکی نامشروع بودن رژیم اسرائیل و افشای جنایات این طفل استکبار و پیام دوم صدور تفکرات انقلابی امام(ره) به سراسر جهان، این پیام ثابت کرد که انقلاب اسلامی محصور در مرزهای جغرافیایی نیست بلکه همه مرزها را درمی نوردد و مستضعفان جهان و زخم خورده از استعمار و صهیونیسم را به حرکت درمی آورد.

با نهادینه شدن این روز در تقویم جهان اسلام راهپیمایی این روز باشکوه بعنوان عبادتی ارزشمند تلقی گردید و اینک بعداز سه دهه از صدور آن پیام تاریخی در سایه اتحاد و همبستگی مسلمانان انقلابی جهان طواغیت زمان یکی بعد از دیگری از اریکه قدرت به پایین کشیده شدند و به تعبیر مقام معظم رهبری بیداری اسلامی به منصه ظهور رسید و با برهم زدن تمامی معادلات سردمداران کفر جهانی چاره کار را از دست آنان خارج ساخت.

ستاد بازسازی عتبات عالیات که به سبب حضور ده ساله در اماکن مقدسه عراق و مرمت و بازسازی و توسعه بارگاه ملکوتی امامان شیعه همواره در راستای حفظ وحدت امت اسلام گام برداشته و عمل به سیره ائمه معصوم آرمیده در اعتاب مقدسه را لحظه ای از پیش چشم دور نداشته با اعلام انزجار از جنایات دهشتناک صهیونیست ها به ویژه آنچه که در دو هفته گذشته نوار غزه را به قربانگاه کودکان و زنان روزه دار بدل ساخته در پیشاپیش صفوف راهپیمایان در سراسر کشور به راهپیمایی خواهند پرداخت و یکبار دیگر با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت خواهندنمود.  

 



انهتای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار