خیریانپور افزود: به جهت اهمیت موضوع از جهت تسهیل در خدمت رسانی و سرعت در ارائه خدمات مورد نیاز مردم و تقلیل هزینه ها بحث برون سپاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با اشاره به الزام قانونی در برنامه پنجم گفت :موضوع پیشخوان دولت به صورت جدی مورد پیگیری قرار می گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری با تاکید بر توسعه کمی و کیفی خدمات دفاتر پیش خوان دولت تصریح کرد: جلسات کارگروه به صورت منظم برگزار شد که در راستای این امر تفاهم نامه هایی با دستگاههای ذیربط امضا و اقدامات لازم در جهت اجرائی نمودن مفاد تفاهم نامه پیگیری و اقدامات لازم انجام شده است.
وی گفت: 20 دستگاه اجرائی، شرکت و موسسه حدود 150 خدمت خود را از طریق دفاتر پیش خوان دولت ارائه می کنند.
خیریانپور افزود: کارگروه پیشخوان دولت مازندران در خدماتی نظیر شرکت برق ،گاز،ثبت احوال،بیمه سلامت ،عوارض خودرو،شهرداری و مالیات مشاغل و خودرو در کشور رتبه برتر را کسب کرد.
این مقام مسئول در ادامه افزود: در کنار پیگیری برای برون سپاری خدمات پیشخوان دولت، کمیته نظارت و بازرسی پیشخوان استان فعال سازی شد تا بر عملکرد دستگاههای خدمات دهنده و دفاتر نظارت کند.
خیریانپور تصریح کرد : در صورت بروز تخلف اقدامات قانونی در جهت رفع تخلفات برخوردهای لازم با متخلف به صورت تذکر ،اخطار کتبی ،قطع سرویس و در نهایت لغو پروانه فعالیت خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اظهار داشت : در راستای اجرای پرداخت مکانیزه عوارض خودرو در شهرداریهای استان اقدامات جدی در حال انجام است که از مجموع 59 شهرداری استان فقط 41 شهرداری اقدام و 18 شهرداری هنوز اقدامی در این خصوص انجام نداده اند.
وی از مدیران دستگاههایی که در این کارگروه شرکت نداشته اند به شدت انتقاد کرد و افزود : در جلسه شورای اداری استان این موضوع مطرح و با مدیران برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/