‌رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: قدس و رمضان دو نام مبارکی هستند که همیشه در دل مسلمین جهان درخشیده و تابناکی آن با تدبیر معمار کبیر انقلاب از رمضان ۵۸ بیشتر شده است و هیچ مکر و حیله‌ای نتوانسته و نمی‌تواند این اندیشه صهیونیست‌ستیزی آن پیر فرزانه و روز قدس را از قلوب مسلمین پاک کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، ابوالقاسم جراره با گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس، عرصه‌ ظهور مجدد قدرت جهان اسلام برای مصاف با قدرت‌های استکباری و شیطانی در منطقه است.

وی با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی گفت: اقدامات نظامیان جنایتکار ارتش رژیم اشغالی و سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر، آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی و منطقه‌ای بیانگر یک جمع‌بندی مشترک بین‌المللی و منطقه‌ای در حمایت قاطع از جنگ‌افروزی صهیونیست‌ها در غزه است که باید در روز جهانی قدس با پاسخ مناسب و قاطع امت اسلامی و آزادیخوهان و حق‌طلبان جهان مواجه شود.

وی با اشاره به جنگ ویرانگر صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان گفت: با استفاده از فتنه قومی- مذهبی، تروریست‌ها در کل جهان اسلام سعس دارند فلسطین و اشغال آن از سوی صهیونیست‌ها را از اولویت جهان اسلام خارج کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به حوادث غزه گفت: این جنگ هدفش، فقط قتل عام زنان و کودکان فلسطین است و شگفت که همه‌ مدعیان حقوق بشر در برابر این ظلم آشکار ،‌ سکوت پیشه کرده‌اند و به هنگام اعلام موضع، جای ظالم صهیونیستی را با مظلوم عوض کرده و بی‌توجه به نسل‌کشی آشکار صهیونیستی حمایت خود از اسرائیل را قویا اعلام می‌کنند.

وی گفت: روز قدس امسال وظیفه هر آزاده‌ای را از سال‌های گذشته سنگین‌تر می‌کند؛ چراکه مردم روزه‌دار مسلمان در نوار غزه در زیر حملات ددمنشانه سفاکان کودک‌کش رژیم اشغالگر قدس چشم امید به مشت‌های گره کرده ما و فریاد بلندمان دارند.‌

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات میهمانان ماه رحمت و ضیافت الهی و گرامیداشت روز جهانی قدس از «عموم مردم فهیم و همیشه در صحنه و روزه‌دار خانواده‌های شهدا، مرزداران قیور کشور و حافضان خلیج همیشه فارس» دعوت کرد تا ضمن حضور با صلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.


انتهای پیام/م
منبع: ایسنا
برچسب ها: هرمزگان ، قدس ، مسلمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.