منابع خبری اعلام کردند مسلمانان کانادا راهپیمایی امسال در "روز جهانی قدس"‌ را با شکوه هر چه بیشتر نسبت به گذشته برگزار می کنند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه خبری کرسنت آنلاین ؛‌ وحشی گری و جنایات رژیم صهیونیستی طی 18 روز گذشته علیه شهروندان بی دفاع غزه بار دیگر ماهیت جنایتکار و نامشروع این رژیم را برای همه مردم دنیا به نمایش گذاشت . مردم آگاه و بشردوست در سراسر دنیا در روز جهانی قدس این وحشی گری و جنایت را محکوم می کنند . 

انتظار می رود برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان در تورنتوی کانادا در مقایسه با سالهای گذشته با شکوه و  جمعیت بیشتری برگزار شود . این شهر کانادا همه ساله میزبان تظاهرکنندگان کانادایی از سراسر این کشور برای حضور در تظاهرات ضداسرائیلی روز قدس بوده است . 

این پایگاه خبری همچنین نوشت :‌برگزاری مراسم روز جهانی قدس امسال در کانادا تاریخی و همیشگی خواهد بود. اقشار مختلف کانادا برای حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام آمادگی کرده تا از این طریق انزجار عمیق خود از جنایات وحشیانه اسرائیل و جنگ این رژیم علیه غزه را بیان نمایند . 

مسلمانان کانادایی همچنین در راهپیمایی اعلام می کنند که عمیقا نگران خشونت ها و جنایات مستمری هستند که از سوی ارتش و نظامیان اسرائیلی علیه زنان ،‌کودکان و سالمندان فلسطینی در نوار غزه اعمال می شود . 

تورنتو هر ساله مرکز اصلی ساماندهی بزرگترین راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر آمریکای شمالی می باشد . سالهای گذشته هزاران شهروند کانادایی در تورنتو به اعتراض علیه خشونتهای اسرائیل می پرداختند اما امسال و با توجه به تجاوز اخیر تل آویو به نوار غزه دهها هزار تن در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد . 

بر اساس پیش بینی ها تعداد تقریبی شرکت کنندگان کانادایی در تظاهرات روز جهانی قدس 25 تا 30 هزار تن می باشد . 



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار