رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقاومت فلسطین افسانه شکست‌ناپذیر بودن ارتش صهیونیست‌ها را فرو ریخت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سردار محمدرضا نقدی پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع راهپیمایان بجنورد با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، گفت: صهیونیست‌ها بدانند که اینگونه جنایت‌ها موجب بیداری بشریت شده و آنان در قبال جنایت‌های این رژیم جعلی سکوت نخواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه اکنون 40 میلیون مسلمان فداکار آماده حرکت به قدس هستند، ادامه داد: دیگر ملت‌های مسلمان قانع به راهپیمایی روز قدس نیستند و صرفاً آن را نمادین می‌دانند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها بدانند که خون کودکان مظلوم غزه دامان آنها را خواهد گرفت، گفت: ایران حمایت و دفاع از مردم بی‌دفاع فلسطین را وظیفه خود دانسته و به آن عمل می‌کند.

وی گفت: ما به صهیونیست‌ها توصیه می‌کنیم که خانه‌های خودشان را فروخته، فلسطین را ترک و با آرامش به جاهای دیگری بروند.

سردار نقدی در ادامه به مقاومت رزمندگان حماس و مردم غزه در قبال رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در این جنگ مقاومت فلسطین افسانه شکست‌ناپذیر بودن ارتش صهیونیست را فرو شکست.

وی با یادآوری اینکه پایگاه همه رسانه‌های صهیونیستی در انگلیس خبیث است گفت: یکی دیگر از تلاش‌های این رسانه‌های صهیونیستی غرق کردن مردم در تجملات است تا مردم از زندگی قرآنی و مسلمان بودن فاصله بگیرند.

وی افزود: اگر برخلاف منافع آمریکا موضوعی رخ دهد به آن شاخ و برگ داده و با نام حقوق بشر به میدان می‌آیند اما در جنایات غزه و آدم‌کشی و کودک‌کشی صهیونیست‌ها، بودجه 225 میلیون دلاری را برای تیز کردن شمشیر صهیونیست‌ها و برای خونهای مظلوم و پاک مسلمانان غزه اختصاص می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.