"سامان سالور" کارگردان سینما گفت: زدو بندهای افراد تعیین کننده، نمایش فیلم‌های سینمایی است.

سامان سالور کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر مشغول انجام کارهای اکران فیلم سینمایی تمشک هستم و به طور کلی چینش فیلم‌ها و به اکران رسیدن آنها و شرایط فروششان را درک نمی‌کنم.

وی افزود: گاهی اوقات با این بهتان که کارگردان یک فیلم‌ساز جهانی و هنری، جشنواره‌ای است و فیلم او فروش نخواهد داشت اجازه اکران در زمان مناسب را به او نمی‌دهند.


 
سالور ادامه داد: زمانی می‌گفتند که برای پخش و اکران زدو بند وجود دارد و به این موضوع اعتراض شد اما به واقع به جز زدوبند مسئله دیگری نمی‌تواند در این امر تأثیر گذار باشد،زیرا هیچ دلیل منطقی و انصافی برای این اکران‌ها وجود ندارد و تنها روابط، و آشنایی افراد تعیین کننده، قرار آموختن یک فیلم در جریان اکران است.
 
وی ادامه داد: برای مثال اکران نوروزی به فرزندان تهیه‌کنندگان مطرح و آثاری که پخش‌کنندگان هم داشتند رسیده است.
 
این کارگردان ادامه داد: شانس، روابط افراد و پیچیدگی‌های پشت پرده، دست به دست هم می‌دهند تا برخی از فیلم‌های مورد نظر افراد اکران شوند اما فیلم‌های مستقل در بدترین شرایط، سینماها و  سرگروه‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند.
 
وی خاطر نشان کرد: من به عنوان یک فیلمساز مستقل تنها فیلم ساختن را یادگرفتم و این زدو بندها را بلد نیستم زیرا در غیر این صورت می‌توانم اکران بهتری را برای فیلم تمشک بگیرم.
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.