فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: فلسفه وجودی روز قدس را اعلام حمایت همه جانبه جهان اسلام از مظلومان فلسطین و تلاش برای معرفی اقتدار و عزمت جهان اسلام در مقابل دشمنان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، سردار رجبی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در سقز گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یکی از آزادیخواهان معاصر در راستای حمایت از مظلومان فلسطینی، روز جهانی قدس را در جهان اسلام ماندگار کردند.

وی افزود: ملت فلسطین به عنوان ملتی مدافع اسلام و ارزش های اسلامی، در وطن خود به خاک و خون کشیده می شوند ولی به عنوان ملتی آزاده در برابر دشمنان، سر خم نمی کنند.

سردار رجبی با بیان اینکه این تحرکات مردمی در فلسطین بستر آزادی قدس شریف خواهد بود، گفت: مردم آزادیخواه فلسطین چنان خود را به سلاح باور و اعتقادات درونی مجهز کرده اند که هیچ سلاحی در دنیا توان مقابله با آن را نخواهد داشت.

سردار رجبی روز قدس را روز وحدت، انسجام و هم افزایی امت اسلامی خواند گفت: موضوع فلسطین یک موضوع حساس و دو سویه است که در یک سوی آن ملت مظلوم فلسطین، جهان اسلام و آزادی خواهان جهان و در سوی دیگر استکبار جهانی، اسراییل غاصب و حامیان تروریستی آنها قرار دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان،پوشش رسانه ای راهپیمایی ها و اعتراضات جهان اسلام علیه جنایات رژیم صهیونستی را در همه کشورهای جهان اسلام بویژه در روز جهانی قدس یک ضرورت مهم برای اعلام حمایت و پشتیبانی مسلمانان از مردم مظلوم خواند و بر آن تاکید کرد.

وی در پایان از حضور با شکوه مردم فرهنگی و همیشه در صحنه استان کردستان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: فلسفه ، حمایت ، مظلومان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.