رئیس اورژانس کشور گفت: 14 اورژانس هوایی به دستور وزیر در کشور از 14مرداد فعال خواهند شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، صابری رئیس اورژانس کشور در جلسه کمیته هماهنگی و اجرای طرح‌های ترافیکی که به میزبانی راهنمایی و رانندگی برگزار شد گفت: آماده باش اورژانس کشور شروع شده و در حال حاضر 2087اورژانس بیمارستانی داریم و 1274 عدد از آمبولانس‌های ناوگانی زمینی ما در جاده‌ها هستند.

وی در  خصوص اقدامات در حال انجام گفت: 14اورژانس هوایی که در مجموع استان‌های همدان، تهران، البرز، قزوین، بوشهر، مشهد، کرمانشاه، مازندران، قم ، ارومیه و بندرعباس راه اندازی می‌کنیم.

وی همچنین اظهار داشت: اورژانس هوایی می‌تواند به بحث زمان بسیار کمک کند و در حال حاضر ما در حال  انجام مانورهای آمادگی در کرمان و سایر استان‌ها هستیم.
صابری از فعال شدن اورژانس‌های هوایی به دستور وزیر در 14خرداد خبر داد و تصریح کرد: همچنین در نظر داریم ناوگان فرسوده زمینی اورژانس را تجهیز و به روز رسانی  کنیم.

رئیس اورژانس کشور خاطرنشان کرد: اورژانس کشور از ساعت 20الی 24 در محل‌ها مستقر هستند و اگر مأموریت نداشته‌باشند در خدمت ر‌اهور هستند.

*آماده باش هلال احمر از ساعت 20تا 24 در طرح تابستانه  
 
قوی دل مدیر برنامه ریزی آموزشی امداد و نجات نیز در این جلسه گفت: سازمان امداد و نجات با حداکثر زمان در دور سفرهایی که در پیش داریم خدمات ارائه می‌دهد. و براساس دستور‌العمل ارسالی از ساعت 20تا 24 به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی همچنین اظهار داشت: تفاهم نامه‌ای با اورژانس در خصوص اورژانس هوایی در حال انعقاد است تا چند فروند بالگرد به اورژانس هوایی کشور اضافه کنیم. درحال حاضر 17فروند داریم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: اورژانس ، هوایی ، ناوگان ، زمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار