مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: برای چهارخطه کردن محور هراز 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، علی اسد در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران اظهار داشت: مازندران 934 کیلومتر راه شریانی دارد و 36 کیلومتر آزاد راه در اختیار مردم مازندران است.

وی به اقدامات انجام شده در استان برای بهسازی و بازسازی راه‌های مازندران نیز اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین پروژه استان چهارخطه کردن هراز، بهسازی محور ساری ـ جویبار، بهسازی جاده قائمشهر ـ کیاکلا، نور ـ چمستان، ساری ـ تاکام و بندر امیرآباد است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: اعتبار اختصاص داده شده به محور هراز ناچیز بود ولی تخصیص مناسبی داشت و در سال 92 حدود 300 درصد از اعتبار تخصیص داده شده به هراز عملیاتی شد.

اسد با اعلام اینکه 7 هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در مازندران وجود دارد، خاطرنشان کرد: 4 هزار و 49 کیلومتر از راه روستایی مازندران آسفالت شد و در سال 92 نیز موفق به آسفالت 95 کیلومتر راه روستایی با مشارکت مردم شدیم که شهرستان بابلسر در بهره‌گیری از مشارکت مردمی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ادامه داد: در سال‌جاری برای آسفالت 943 کیلومتر راه روستایی برنامه‌ریزی شد که نیاز به 240 میلیارد تومان اعتبار است.

برچسب ها: چهار ، اعتبار ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.