سازمان تأمین اجتماعی از اول حملات به غزه برای بیماران و مجروحینی که اگر به ایران منتقل شوند اعلام آمادگی کرد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،محمد تقی خسروانی مقدم مدیر کل درمان استان تهران در اعتراض بیش از 1200نفر پزشک سازمان تأمین اجتماعی به جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه گفت: سازمان تأمین اجتماعی از شروع حملات به غزه مراکز درمانی تأمین اجتماعی اعلام آمادگی کرده پزشکان زیادی برای اعزام به غزه ثبت نام کرده که در برنامه‌هاست که اگر نیاز شد اقدام خواهد شد و ثبت نام همچنان ادامه دارد.

متن بیانیه به این شرح است؛ جناب آقای بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد خبر تأسف با بمباران بیمارستان غزه افکار عمومی همه مردم جهان را جریحه دار نمود  براساس کنفرانسیون‌های بین‌المللی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، پزشکان و کارکنان این مراکز در مقابل تعرض از سوی نیروهای متخاصم در جنگ مصون می‌باشند. این مصونیت‌ ناشی از ذات عملکرد این گروه در نجات جان مصدومین و آسیب دیدگان از جنگ صرف نظر از تعلق‌ خاطر آنان به هر یک از طرفین درگیری است.

اهمیت این موضوع تا بدانجاست که حتی جدای از وجود این کنفرانسیون‌های بین المللی حمله به این مراکز دل هر انسان بی طرف و آ‍زاده‌ای را به درد می‌آورد.

ما پزشکان شاغل در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی با محکوم نمودن این اقدام وحشیانه که با تمامی اصول انسانی و حقوق بشر دوستانه مغایر است از آن مقام محترم درخواست رسیدگی فوری به منظور محکوم نمودن این رژیم اشغالگر اسرائیل و شناسایی و محاکمه سازمان  آن و تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز جنایات مشابه در آینده را می‌نماییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار