مراسم گلریزان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ملارد در سالن میلاد نور این منطقه با حضور جمعی از مسئولین محلی ، منطقه‌ای و شهرستانی و خیرین فعال در این ناحیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جواد جبله دادستان شهرستان ملارد درمراسم گلریزان انجمن حمایت از زندانیان ملارد که بامحوریت جمع آوری کمک خیرین به منظور حمایت و آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد در این منطقه و با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مسئولین  و مدیران نهادهای ذیربط اداری وشهری و جمعی از خیرین این شهرستان برگزار شد ضمن اشاره به شرح وظایف ذاتی دستگاه قضایی درمقابله با هنجار شکنان در جامعه اظهار داشت: اعمال هنجارشکنانه وغیرقانونی به کلیت جامعه آسیب می زند و مجموعه دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی به منظور حمایت از شهروندانی که درمسیر قانون حرکت می نمایند و به چارچوبهای قانونی و نظم و انضباط اجتماعی قائل و پایبند هستند اقدامات لازم را مبذول می دارد.

وی در ادامه افزود: انجمن حمایت از زندانیان نیز به عنوان نهادی غیر دولتی و مردمی درراستای کمک و یاری رساندن به زندانیان جرائم غیر عمد سعی و کوشش خود را در جهت آزاد سازی این افراد با مشارکت خیرین استوار می نماید.

جواد جبله در ادامه با بیان نقش حائز اهمیت خیرین در یاری رساندن به خانواده‌های نیازمند به پشتیبانی درنهاد مذکور عنوان کرد: ارائه ارزاق به 805 نفر از خانواده‌های نیازمند زندانی وایجاد درآمدهای پایدار به منظور حمایت از گروه‌های مذکور به صورت مداوم و اخذ رضایت برای تعدادی از سرپرستان زندانی برخی خانواده‌ها از نمونه اقدامات انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ملارد در طول سال گذشته بوده است که امید آن داریم با مشارکت خیرین در آینده نیز استمرار یابد.

درادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه ملارد جایگاه کمک ویاری رساندن و پشتیبانی از افراد نیازمند در اسلام و سیره ائمه اطهار را تشریح و به تقویت این سنت حسنه تأکید نمود.

گفتنی است درپایان این مراسم خیرین با اعلام حمایت و پشتیبانی از آزاد سازی و رهایی دو زندانی محکوم به پرداخت دیه و جمع آوری بیش از دو میلیارد ریال وجه نقدی در جهت کمک به خانواده‌ها و زندانیان جرائم غیر عمد ، مشارکت وهمیاری خود را اعلام نمودند.

انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه ، جامعه ، نهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار