رييس کل سازمان امور مالياتی کشور گفت: با مشارکت موديان مالياتی در ارائه اظهارنامه‌های مالياتی الکترونيکی، بزرگ‌ترين و موفق‌ترين عمليات الکترونيکی- اينترنتی تاريخ نظام مالياتی کشور در تيرماه 93 صورت پذيرفت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی امور مالیاتی، علي عسکري از رشد 10 درصدي ميزان ارسال اظهارنامه‌هاي مالياتي در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل در کل کشور خبر داد و گفت: براساس آمار بيش از 5 ميليون و 200 هزار اظهارنامه مالياتي از سوي مؤديان در تيرماه سال جاري براي عملکرد سال 92 دريافت شده درحاليکه اين رقم در سال گذشته 4 ميليون و 800 هزار اظهارنامه بوده است.  

وي افزود: آمار حاکي از آن است که با توجه به تنوع خدمات الکترونيکي سازمان امور مالياتي و مشارکت موديان محترم مالياتي در ارائه اظهارنامه هاي الکترونيکي مالياتي، موفق ترين عمليات الکترونيکي- اينترنتي تاريخ نظام مالياتي کشور در تيرماه امسال صورت پذيرفت.

* پيام تشکر رئيس کل سازمان مالياتي از نقش آفرينان عرصه ماليات    

رئيس کل سازمان امورمالياتي کشور، از مشارکت ستودني موديان مالياتي، اصحاب رسانه و تلاشگران خانواده بزرگ مالياتي در تيرماه، موعد ارائه اظهارنامه هاي مالياتي تقدير و تشکر کرد.

عسکري اظهارداشت: در نظام اقتصادي کشور از تيرماه همواره به عنوان اقتصادي ترين فصل سال و31 روز ماندگار در تعيين سرنوشت اقتصادي يکساله کشور ياد مي شود.
 
روزهايي که اگرچه با ماه مبارک رمضان و گرماي طاقت فرساي تابستان پيوند خورد اما مانع از خلق حماسه اقتصادي نشد. تيرماه امسال جلوه اي از عزم و اراده ملتي شريف و مودياني مسئوليت پذير و وظيفه شناس است که با درک شرايط حساس سياسي و اقتصادي و پذيرش اين مهم که نفت منبعي ارزشمند براي آينده فرزندانمان و ماليات سهم يکايک ما در آباداني ايران اسلامي است، عليرغم کاستي ها و محدوديت هاي موجود، داوطلبانه ايفاگر نقشي بزرگ شده و تعامل حداکثري خود با نظام مالياتي را به نمايش گذاشتند.

 امروز در نقطه اي ايستاده ايم که مشارکت مردم در عرصه اقتصادي، مقصد را دست يافتني تر از هميشه مي نماياند و در اين ميان نمي توان نقش اصحاب قلم و اهالي رسانه در ايجاد يک باور عميق در ميان آحاد جامعه که همانا مشارکت در سازندگي اقتصادي کشور از طريق پرداخت ماليات است را ناديده گرفت.  

اکنون که با استعانت از الطاف بي بديل ايزد منان و در سايه عزم ملي و مديريت جهادي با تلاش شبانه روزي همکاران خدوم نظام مالياتي، تيرماه پر از افتخار و همدلي را با رتبه بالاترين ميزان مشارکت در ارسال اظهارنامه هاي مالياتي الکترونيکي، پشت سر نهاديم، اين دستاورد ارزشمند را قدر دانسته و با سپاس از تمامي تلاشگران عرصه مالياتي، اميدوارم امانتدار شايسته مردم در ترسيم سيماي روشن اقتصاد و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوري اسلامي ايران باشيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار