شبكه دو سیما در آستانه عید سعید فطر، ویژه برنامه‌هایی را تهیه و تدارك دیده است كه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 7 و 8 مرداد به روی آنتن می‌برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت عید سعید فطر فیلم‌های «رمضان آن سال»، «رؤیای آبنباتی»، «ابری با احتمال كوفته قلقلی»، «ماه عسل»، «یوگی خرسه» و «پنگوئن های آقای پاپر»، و ویژه برنامه‌های  "فیتیله عیدا تعطیله"، "كوی محبت"، "كلاه قرمزی" و "شب‌های روشن" از شبكه دو سیما پخش می شود.

فیلم «رمضان آن سال» محصول سال جاری گروه فیلمهای تلویزیونی شبكه دو سیما به كارگردانی فریدون فرهودی و تهیه كنندگی امیرعباس كنی است كه هنرمندانی همچون فرحناز منافی ظاهر، مجید شهریاری، رضا آحادی، شیوا خسرو مهر و كیمیاحسینی (بازیگر خردسال فیلم «جدایینادر از سیمین» ) در آن بازی می كنند.

این تله فیلم درباره خانمی به نام مریم است كه برخلاف نظر برادرش، قصد دارد مراسم یادبود مادرش رادر خانه پدری و با حضور همه اقوام و همسایه‌ها برگزار كند، اما همواره با موانعی برایاجرا شدن این تصمیم مواجه می شود و ... این فیلم ساعت 17:30 سه شنبه 7 مرداد پخش خواهد شد.

فیلم «رؤیای آبنباتی» (Hop) محصول سال 2011 به كارگردانی تیم هیل درخصوص خرگوش جوانی است كه در خانواده ای زندگی می كند كه همه اعضای خانواده هرساله مشغول پخش شكلات و هدایای عید بوده اند ولی او به این كار علاقه ای ندارد و برای همین از جزیره شان بیرون می آید و ...
بازیگرانی كه در این فیلم به ایفای نقش می پردازند راسل برند، جیمز مارسدن، الیزابت پركینز هستند. این فیلم در باكس «با ما بیا سینما» سه شنبه 7 مرداد ساعت 8:30 پخش می شود.

در «سینما مهتاب» سه شنبه 7 مرداد فیلم سینمایی «نگهبان باغ وحش» (Zoo keepers) پخش می شود. این فیلم محصول سال 2011 به كارگردانی فرانك كوراسی است و كوین جیمز و روساریو داوسون در آن به ایفای نقش می پردازند.

 داستان فیلم در مورد باغ وحشی است كه قرار است برای آنجا رئیس جدید انتخاب شود. در این بین یك نگهبان قدیمی به نام گریفین تصمیم می گیرد تا با یكی دیگر از كارمندان باغ وحش به نام گیل رقابت كند ولی ... این فیلم ساعت 30 دقیقه بامداد به روی آنتن می رود.

انیمیشن «ابری با احتمال كوفته قلقلی» (Cloudy with a Chance of Meatballs) محصول سال 2009 نیز در قالب «با ما بیا سینما» چهارشنبه 8 مرداد ساعت 8:30 از شبكه دو پخش می شود.

این انیمیشن به كارگردانی فیل لورد و كریستوفر میلر پیرامون برادری به نام هِنری است كه با خواهرش به داستان پدربزرگشان در مورد اتفاقات عجیب یك جزیره در اقیانوس اطلس گوش می دهند و اینكه مردم این جزیره فقط غذاهای ساده و تكراری می خورند و بعداً یكی از اهالی آن جزیره به فكر به وجود آوردن تحول غذایی جالب برای شهرشان می شود و دست به كار عجیبی می زند كه ...
 
فیلم سینمایی «ماه عسل» محصول سال 86 و به كارگردانی شاهد احمد لو و تهیه كنندگی مجید اوجی در قالب «سینما زندگی» چهارشنبه 8 مرداد ساعت 17:30 پخش می شود.

در این فیلم  هنرمندانی همچون پروانه معصومی، افسر اسدی و سحرولدبیگی به ایفای نقش می پردازند.خانواده منصورخان و  خواهرش فخری خانم همراه پدرشان خان بابا در خانه ای بزرگ بطور مجزا زندگی می كنند.

منصورخان كندوی عسلی دارد ولی به علت بیماری كه به كندوهایش وارد شده به دنبال حل مشكلات زنبورداری اش به شمال رفته است و این در حالی است كه در این فاصله برای دخترش در تهران خواستگار آمده و ...

فیلم سینمایی «یوگی خرسه» (Yogi Bear) محصول 2010 نیز ساعت 21 همان شب پخش خواهد شد. این فیلم به كارگردانی اریك برویگ و با بازی  تام كاوانا، تی جی میلر و ناتان كردری درخصوص آقای اسمیت رنجر نگهبان پارك جلی استون است. در این پارك، یوگی و دوستش بوبو كه دو خرس هستند زندگی می كنند. یوگی و بوبو معمولا سبد غذای كسانی را كه از پارك دیدن می كنند می‌دزدند و مشكلاتی را به وجود می آوردند....

فیلم سینمایی «پنگوئن های آقای پاپر» (Mr. Popper’s Penguins) به كارگردانی مارك واترز و ایفای نقش جیم كَری و كارلا گوگینو چهارشنبه 8 مرداد ساعت 30 دقیقه بامداد پخش می شود. داستان این فیلم در مورد شش پنگوئنی است كه مردی به نام پاپِر را از پدرش به ارث برده است. آقای پاپر یك تاجر جوان است كه از همسرش جدا شده و با دو فرزندش رابطه خوبی ندارد و حضور همین پنگوئنی ها تحولی در زندگی او به وجود می آورد...

برنامه زنده و شاد «فیتیله عیدا تعطیله» به تهیه كنندگی علیرضا آقایی و اجرای عموهای فیتیله ای (عمو مسلمی، عمو فروتن و عمو گلی» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 7 و 8 مرداد ساعت 14 به مدت 90 دقیقه مهمان مخاطبان است تا با پخش ترانه های شاد و نمایش‌های شاد ویژه این روز، شادی مخاطبان را دوبرابر كند.

برنامه «كوی محبت» كاری از گروه معارف شبكه دو به تهیه كنندگی سید مصطفی موسوی كه در ایام ماه مبارك رمضان هرشب پیش از اذان مغرب با حضور كارشناسان مذهبی موضوعات ویژه و خاصی را دنبال می كرد، در روز عید فطر هم بخش‌های برنامه خود را معطوف به عید سعید فطر، آداب و اعمال این روز و اعمال وارد شده در ماه شوال می كند. این برنامه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 7 و 8 مرداد همچون روزهای گذشته ساعت 19:50 به روی آنتن می رود.

مجموعه شاد «كلاه قرمزی» با عروسك‌های جذاب و شیرینش همچون تمامی اعیاد به شبكه دو می آیند تا لحظات مفرحی را برای مخاطبان به ارمغان آوردند. كلاه قرمزی به همراه سایر عروسكهای این مجموعه و آقای مجری به رسم و رسوم اعیاد از جمله عید فطر اشاره می كند و در آیتم‌های متنوع، لحظات شادی بخشی را به مخاطبان هدیه می دهند. این مجموعه سه شنبه 7 مرداد ساعت 21:30 از شبكه دو پخش و روز بعد ساعت 11 بازپخش می شود. همچنین در روز سه شنبه 7 مرداد گلچینی از كلاه قرمزی سنوات گذشته پخش می شود.
 
برنامه «شب‌های روشن» هم كه در ایام ماه مبارك رمضان مهمان خانه مخاطبان بود، در این دو شب بخشهای مختلف برنامه اش را معطوف به این روز كرده و با حضور كارشناسان مذهبی و مهمانان ویژه ساعت 23 به مدت 60 دقیقه به روی آنتن شبكه دو می رود. اجرای این برنامه كه كاری از گروه معارف شبكه دو سیماست را رسالت بوذری به عهده دارد و تهیه كننده آن پیام ابراهیم پور است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بکه ، دو ، سیما ، برنامه ، آنتن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار