معاون پرورشی و فرهنگی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از اعزام ۶۸ دانش‌آموز استثنایی به مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رحمان هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، گفت: 68 دانش‌آموز استثنایی به سی و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان عادی کشور در مردادماه سال جاری اعزام می‌شوند.

وی افزود: این دانش‌آموزان طی چند مرحله آزمون در مراحل مختلف آموزشگاهی، منطقه‌ای و استانی موفق به کسب رتبه برتر شدند.

هاشمی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری، دانش‌آموزان در مسابقات آموزشگاهی و استانی شرکت کرده بودند، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مسابقات نهایی در مرحله استانی، 41 دانش‌آموز پسر و 27 دانش‌آموز دختر برای رقابت با دانش‌آموزان عادی به دوره کشوری راه یافتند.

وی اضافه کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز استانی در بخش پسران در 9 رشته شامل قرائت، حفظ، مفاهیم و نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام، انشای نماز و اذان و در بخش دختران در 7 رشته شامل قرائت، حفظ، مفاهیم، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز برگزار شده بود.

معاون پرورشی و فرهنگی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور یادآور شد: سی و دومین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت در رشته‌های مفاهیم و تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز با شرکت 32 دانش‌آموز استثنایی در مشهد مقدس و در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان و مداحی نیز با شرکت 36 دانش‌آموز در ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.