عابدینی عضو هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: در این جلسه تصویب شد تا جرائم نقدی سنگین و جرائم نقل و انتقالاتی برای متخلفان فصل نقل و انتقالات صورت بگیرد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در جلسه امروز هیأت رئیسه سازمان لیگ اعضا در مورد مسئله حق پخش تلویزیونی برای بازی‌های لیگ برتر صحبت کردند.

 همچنین  عابدینی درباره بازیکنانی که کارت‌های پایان خدمت جعلی دارند،  گفت: کارت‌های این بازیکنان جعلی نیست منتظر هستیم این موضوع هم مشخص شود و بعد با بازیکنان برخورد کنیم اما این‌طور نیست که همه آنها را به یک تیم نظامی بدهیم.

 امیر عابدینی  در خصوص  جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت:در این جلسه درباره حق پخش تلویزیونی صحبت شد و قرار شد کفاشیان نامه‌ای را در همین رابطه فردا برای صدا و سیما ارسال کند تا برای فصل 93-94 قرارداد جدیدی به امضا برسد. رقم جهانی حق پخش 60 میلیون دلار است که حدود 180 میلیارد تومان می‌شود و ما هم تقریبا همین مبلغ را درخواست کردیم.

 
 
وی ادامه داد:  همچنین تصویب شد تا جرائم نقدی سنگین و جرائم نقل و انتقالاتی برای متخلفان فصل نقل و انتقالات صورت بگیرد.



وی گفت :  با آنکه  نوع هزینه باشگاه ها به کسی غیر از باشگاه مربوط نمی شود با باشگاه‌هایی که بیشتر از سقف بودجه‌شان هزینه می کنند، برخورد می‌کنیم.
 
 
وی ادامه داد: ما قانونمند هستیم اما نمی‌توانیم در ساختار باشگاه‌ها دخالت کنیم. شاید یک باشگاه بخواهد همه سقف بودجه‌اش را به یک نفر بدهد که در آن صورت باید به هیأت مدیره یا مجمع خود پاسخ دهد.همچنین قراردادهای ناسالم باید اصلاح شود.باید رفتارهای ناسالم برچیده شوند.نباید ادیبات ناشایست در فوتبال ادامه پیدا کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار