رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: تأمین ستون‌های سنگی یکی از طبقات صحن حضرت زهرا(س) که در جوار حرم علوی در حال احداث است و بزرگ ‌ترین بنا در جهان اسلام بعد از مسجدالحرام و مسجدالنبی بوده به این استان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، زندیه وکیلی در همایش تجلیل از خادمان و خیران ستاد بازسازی عتبات عالیات در اراک افزود: خدمت به آستان ائمه اطهار برای هر کسی موهبتی الهی از سوی خداوند بزرگ بوده و همین امر سبب رحمت و بخشش خداوند شده و مسئولان باید به عنوان یک خادم کوچک که وظیفه و مسئولیت بیشتری را در قبال خادمی اهل بیت(ع) باید بر دوش بکشد، احساس غرور و افتخار کنند.

وی افزود: خادمی اهل بیت(ع) یک افتخار و ارثی است که از بزرگان و نیاکانمان به ما منتقل شده است و ما هر چه داریم از برکت اهل بیت(ع)، امام حسین(ع) و خاندان مطهرش است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی تصریح کرد: مردم این استان در ساخت ضریح ابراهیم مجاب(ع) و نیز در ساخت اماکن و بقاع متبرکه همیشه پیشگام بودند و در این راستا نیز ارادت خود به اهل بیت(ع) را به خوبی اثبات کرده اند.

زندیه وکیلی با اشاره به تهدیدات اخیر دشمن در راستای تخریب حرمین عسگریین(ع) گفت: دشمن با آگاهی از اعتقادات راسخ و محکم مردم مذهب، دین و اماکن مقدس اهل بیت(ع) را هدف قرار داده و در طول تاریخ این دشمنی و تخریب قبور ائمه اطهار(ع) بارها تکرار شده است که در هر بار زیباتر از قبل این اماکن مقدس ساخته شده‌اند.

وی افزود: دشمن باید بداند که عشق به اهل بیت(ع) هیچ گاه از دل شیعیان فروکش نمی کند و هر گونه تعرض را به سختی پاسخ می دهند و از این اماکن مقدس حفاظت و حراست می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر به جز ساخت باب‌الرأس الشریف، تأمین ستون‌های سنگی یکی از طبقات صحن حضرت زهرا(س) که در جوار حرم علوی در حال احداث است و بزرگ ‌ترین بنا در جهان اسلام بعد از مسجدالحرام و مسجدالنبی بوده به این استان واگذار شده که توسط معدن‌ داران، صنایع سنگ و مردم خیر شهرستان محلات حدود 5000 تن سنگ تراورتن اهدا می‌شود./ز
برچسب ها: تامین ، ستون ، سنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.