علیرضا محمدی آریا، عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفتگو با
خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: عدم شناخت درست معلمان عادی و رابط از وظایف یکدیگر، نگرش منفی بیشتر معلمان و دانش آموزان عادی و والدین آنان، نا کافی بودن دانش و عملکرد معلمان و کارکنان مدارس در پاسخ دهی به نیازهای دانش آموزان در مدارس عادی و ... را از مشکلات پیش روی کودکان ناشنوا عنوان کرد.
وی گفت: با توجه به تعداد بسیار زیاد کودکان کم شنوا که آماده ورود به مدارس عادی هستند، توجه ویژه به آموزش معلمان، هم کلاسیها و کلیه کادر مدرسه ضروری است.
انتهای پیام/