مازندران ها به مردم غزه در راهپیمایی روز قدس بیش از یک میلیارد ریال کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: در راهپیمایی روز قدس یک ‌میلیارد و 100 میلیون ریال وجوهات نقدی برای کمک به مردم غزه جمع‌آوری شده است.

تیمور طهماسب‌پور با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، افزود: با توجه به تشديد حملات نظاميان رژيم غاصب صهيونيست به مردم فلسطين در آستانه روز قدس ، امدادگران اين نهاد با استقرار پايگاه درمسيرهای رهپيمايی روز جهانی قدس در سراسراستان وجوهات وكمكهای مردم مومن و نوعدوست استان برای حمايت وكمك به مردم فلسطين و قيام انتفاضه آنان به‌ويژه مردم مسلمان وروزه دار نوار غـــزه راجمع آوری کردند.

وی تصریح کرد: برای کمک به مردم غزه 80پایگاه در نظر گرفته شد ه بود که این کمک ها در پایگاه های مسيرهای راهپيمايی روز جهاني قدس و همچنين مصلاهای برگزاری ‏نماز جمعه جمع آوری شده است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد آماده جمع‌آوری کمک به مردم غزه هستند، گفت: شماره حساب 1033 بانک ملی برای کمک به مردم غزه اعلام شده‌ است.

طهماسب‌پور با قدردانی از مردم مازندران در کمک به مردم غزه گفت: در سال گذشته 268 ميليون ريال كمك مازندرانی ها جمع آوری شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر، ازاستقرار 300 پایگاه کمیته امداد مازندران برای جمع آوری زکات فطره خبر داد و افزود: پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی(ره) برای جمع‌آوری زکات فطره مردم مازندران آمادگی دارند./ب


برچسب ها: کمک ، مردم ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.