بوشهر/

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان معارفه شد

در آیینی با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان معارفه شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر صبح امروز در جلسه معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم امری مهم و ارزشمند است و مسئولان باید در راستای ارائه خدمات به مردم بیشتر تلاش کنند.

سید اسماعیل موسوی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات و جلب رضایتمندی مردم باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان قرار گیرد و نباید در این مسیر کم‌کاری شود.

وی با اشاره به تلاش مدیریت استان بوشهر برای توسعه روزافزون خاطرنشان کرد: توسعه استان بوشهر به وجود یک برنامه همه جانبه وابسته است که مدیریت ارشد استان برای تدوین و عملیاتی کردن آن بسیار کوشاست.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر یادآور شد: به‌کارگیری ظرفیت‌های اقتصادی استان و بهره‌گیری از سرمایه‌های داخلی و خارجی و نیز تعامل و تفاهم با کشورهای همسایه از راهکارهای اساسی تحقق توسعه استان است.

موسوی خطاب به اعضای شورای اداری شهرستان کنگان گفت: حمایت مقام معظم رهبری وظیفه مسئولین را سنگین‌تر کرده لذا همه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید باید تلاش و کوشش خود را مضاعف کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به 5 مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور، بیان کرد: هم‌اکنون در 25 شهر در استان بوشهر نماز جمعه برپاست و مردم هر هفته در اجتماع سیاسی عبادی شرکت و از برکات آن بهره‌مند می‌شود.

موسوی ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب در فلسطین و گروهک تروریستی داعش در سرزمین‌های عراق و سوریه، از حضور باشکوه مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

در این جلسه که فرماندار کنگان، ائمه جمعه و مدیران شهرستان کنگان حضور داشتند احمد خاکنژاد به عنوان معاون جدید سیاسی و اجتماعی فرمانداری کنگان معرفی و از خدمات احمد بحرینی‌پور تجلیل شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: انتصاب ، کنگان ، معارفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.