مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌دره گفت: در حال حاضر پنج پرونده تغییر کاربری اراضی کشاورزی مربوط به شهرستان خرم‌دره در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، فریدون داودی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی باید با متخلفان در این زمینه برخورد شود.در شهرستان خرم‌دره نیز همچون سایر مناطق استان زنجان با تخلفات صورت گرفته در زمینه تغییر کاربری اراضی کشاورزی برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌دره عنوان کرد: باید اراضی مستعد کشاورزی را حفظ کرده و از ساخت‌‌و‌سازهای غیر مجاز در این اراضی خودداری شود.

این مسئول تصریح کرد:هر کس در شهرستان خرم‌دره خارج از ضوابط قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کند مطابق با قوانین و مقررات با وی بر خورد می شود.

داودی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه تغییر کاربری اراضی کشاورزی در شهرستان خرم‌دره در مرحله اول به متخلف اخطارهای لازم داده می‌شود. اگر متخلفین ظرف 48 ساعت اقدام به متوقف کردن عملیات تغییر کاربری اراضی کشاورزی نکنند، به منظور برخورد با متخلف از طریق دادستان اقدام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌دره بیان داشت: در صورت عدم توجه متخلفان در زمینه متوقف کردن عملیات تغییر کاربری اراضی کشاورزی، حکم قلع و قمع بنا گرفته می‌شود.

این مسئول گفت: در حال حاضر پنج پرونده در زمینه تخلفات تغییر کاربری اراضی کشاورزی مربوط به شهرستان خرم‌دره در مراجع قضایی در حال پیگیری است که هنوز که تعیین تکلیف نشده‌اند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کشاورزی ، زنجان ، اراضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.