مدير کميته امداد شهرستان ابهر از جمع آوري زکات فطره در بيش از 110 مسجد ابهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدير کميته امداد شهرستان ابهر گفت : امسال نيز مطابق سال گذشته زکات فطره توسط دبيرخانه شوراي زکات در شهرستان جمع‌آوري خواهد شد.

داوودی با اشاره به اينکه امسال پايگاههاي جمع‌آوري زکات فطره در معابر، مصليهاي برگزاري نماز عيد فطر و مساجد استان داير خواهد شد، افزود: همچنين طبق سنوات قبل امسال در 67 مسجد شهري و 57 مسجد روستايي که نماز عيد فطر در آنها اقامه ميشود، زکات فطره جمع آوري خواهد شد.

وی با اشاره به توزيع زکات فطره در شهرستان به تبع برنامه کشوري تصريح کرد: امسال توزيع و جمع آوري زکات با محوريت مساجد به مردم واگذار شده است.

اين مسئول با اشاره به اينکه امسال نحوه توزيع زکات فطره جمع‌آوري شده در مساجد که در قالب طرح جامع مسجدمحوري انجام ميشود، تغيير کرده، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده وجوه جمع‌آوري شده در مساجد با حضور ائمه جماعات مساجد، هيئت امنا و ترکيبي که تعريف شده با صورت جلسه و تنظيم جلسه و فرآيندهاي لازم در روز عيد فطر بين نيازمنداني که از سوي هيئت امنا، امداد، بهزيستي و موسسات خيريه و معتمدان محل شناسايي شده در همان محل توزيع خواهد شد.

 

برچسب ها: جمع آوری ، زکات ، فطره ، ابهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.