معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: تردد میلیون‌ها مسافر از محورهای مواصلاتی استان قم و تأمین نیازهای مسافرین نیازمند توجه مسئولان دولت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ؛معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: تردد میلیون‌ها مسافر از محورهای مواصلاتی استان قم و تأمین نیازهای مسافرین نیازمند توجه مسئولان دولت است.

 ابوالفضل اسماعیلی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و ستاد هماهنگی خدمات سفر که در دفتر این معاونت برگزاری شد به اشاره به موج دوم سفرهای تابستانی که از عید سعید فطر آغاز می‌شود از هماهنگی دستگاه‌های استان برای خدمات‌رسانی به زائرین و مجاورین کریمهٔ اهل بیت (س) خبر داد.

وی آمادگی گروه‌های امدادی و مجموعهٔ بهداشت و درمان را جهت جلوگیری و امدادرسانی به موقع از حوادث و سوانح مورد توجه قرار داد و افزود: اکیپ‌های امدادی طی روزهای آتی در محورهای مهم استان حضور می‌یابند.

معاون هماهنگی امور زائرین افزود: شهرداری در قبال شهروندان مسئولیت سنگینی به عهده دارد که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب زمینهٔ رفاه  زوار بارگاه کریمهٔ اهل بیت (س) فراهم شود.

اسماعیلی اضافه کرد: میزان مسافر پذیری و تردد از استان‌ها در جذب اعتبارات بسیار مهم است و صداوسیما و دستگاه‌های فرهنگی بایستی با انعکاس ملی این مطلب زمینه‌ساز جلب توجه مسئولان و توسعهٔ بیش از پیش استان قم شوند.


انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، سفر ، زائرین ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.