مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‎ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‎ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

یک فعال دانشجویی با بیان اینکه وجود رهبری پرنشاط و صادق وجه تمایز جمهوری اسلامی با سایر کشورهاست، گفت: دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب دیدار ویژه‌ای است و این را هر کسی که در آن جمع حضور داشته متوجه خواهد شد.


کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: کشورهایی که در شورای امنیت سازمان ملل متحد دارای حق وتو هستند مانع محکومیت جنایت‌ها خواهند شد؛ چرا که اینان خود از کشتار فلسطینی‌ها حمایت تبلیغاتی و تسلیحاتی می‌کنند.


دبیر جامعه اسلامی دانشگاهیان با بیان اینکه پشتیبانی از رژیم صهیونیستی به معنی حمایت از کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی است، گفت: مهم‌ترین عامل پیروزی فلسطین بر رژیم صهیونیستی مقاومت است و ما نیز نباید اجازه دهیم تا این غدهٔ سرطانی در سکوت رسانه‌ای غرب جنایات خود را ادامه دهد.


تعدادی از فعالین تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در سفارت فلسطین ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.


معاون نظارت راهبردی اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه وظیفه هر مسلمانی است که در مقابل ظلم به مسلمان دیگر سکوت نکند، گفت: ملت ایران تا آخرین لحظه و به هر طریق ممکن در کنار ملت مسلمان فلسطین خواهد ایستاد.



دبیر کل اتحادیه بین‌المللی امت واحده گفت: سکوت مجامع حقوق بشری مقابل کشتار مردم بی‌دفاع غزه به انفعال سازمان ملل متحد و شورای امنیت برمی‌گردد. چرا که این سازمان‌ها تحت سیطره آمریکا و کشورهای غربی قرار دارند.


قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: روز قدس امسال اتمام حجتی برای فتنه گرانی بود که شعار "نه‌ غزه نه لبنان" را مطرح کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار