"شبکه بازار" با برنامه‌های متنوع خود در اطلاع رسانی و آگاهی مردم تأثیرگذار هستند.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛ از آنجا که نیاز به برنامه‌هایی در ساعات اولیه روز برای ترغیب اقشار مختلف جامعه به کار و تلاش و ایجاد انگیزه در آنان احساس می‌شود هر کدام از شبکه‌ها به نحوی به این نیاز را برآورده کرده‌اند و "شبکه بازار" اینگونه تلاشش را به نمایش گذاشته است:در ساعات اولیه صبح برنامه‌های متعددی در شبکه بازار کار شده است.
 
بعد از سرود جمهوری اسلامی ایران که در ساعت 6:00 به مدت یک دقیقه پخش می‌شود گزارش بازار را داریم که با معرفی اصناف و مشاغل و تولیدات داخلی که با قیمت‌های کالا و محصولات همراه است هدف تشویق مصرف کننده به کالای داخلی را دنبال می‌کند.

بعد از آن شما و بازار در 6:20  با اطلاع‌رسانی از قیمت مسکن در مناطق مختلف گرفته تا کالاهایی مانند ظروف یکبار مصرف، لوازم پلاستیکی خودرو، انواع کلید و پریز، لوازم یدکی خودرو پخش می‌شود.
 
سپس در 6:50 با "برگ سبز" مهمان خانه‌ها می‌شود که حول تولیدات دامی و کشاورزی می‌چرخند مثل تولید خوراک دام و آبزیان، آبیاری قطره‌ای درختان، کشت قارچ، کشت برنج ارگانیک، کشت محصول پیاز، آبیاری باغات زیتون، پرورش ماهی قزل‌ آلا، پرورش مرغ گوشتی در قفس، باغداری پسته، اصول صحیح انبارداری سیب زمینی، شیوه صحیح هرس درختان انگور و اصول بهسازی جایگاه دام، کاهش صید ضمنی میگو و...
 
نام "سیمای آبادی" و "افق روشن" در لیست و آیتم‌های برنامه‌های صبحگاهی این شبکه به چشم می‌خورد که در جدول پخش نیستند. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: برنامه ، شبکه ، بازار ، اطلاع ، رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار