جلیل فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون با استناد به بازخورد نظرات مخاطبان گفت: سریال‌های "مدینه" و"فاخته" موفق بودند.

جلیل فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران
، با اشاره به نداشتن فرصت کافی برای پیگیری دقیق برنامه‌های مناسبتی ماه مبارک رمضان گفت: باتوجه به بازخورد نظرات مخاطبان، این طور به نظر می‌رسد که سریال‌‌های "مدینه" و "فاخته" مورد قبول مردم واقع شده است.
 
فرجاد عنوان کرد: استفاده از مضامین اخلاقی مانند درست کاری، دروغ نگفتن، منع ربا، تهمت نزدن و مانند این‌ها در ساخت سریال‌های مردم پسند مناسب است و این آثار را بر روی مخاطب به صورت غیرمستقیم تأثیر عمیق خواهند داشت.
 
وی افزود: اعمال حسنه و نیکو باید در وجود هر فردی پایه‌ریزی شود و هرکس ابتدا باید با علم و یقین و تیکه بر این اصول به آن‌ها عمل و سپس سعی در آموزش و دعوت دیگران به انجام این امور کند و رعایت همین امر در عرصه هنر نیز پوشیده نیست.
 
فرجاد با ابراز رضایت از عملکرد خوب صداوسیما در نمایش در زمان بازی‌های جام جهانی فوتبال و بویژه والیبال بیان کرد: جای خوشحالی است که نگاه ویژه‌ای به ورزش والیبال شده است و پوشش خوب این بازی‌ها نشان از عملکرد مناسب مسئولان صداوسیما است و جای تقدیر دارد. 

این بازیگر تلویزیون با اشاره به تأثیر همدلی و همراهی تیم‌های مدیریتی در تولید یک برنامه خاطر نشان کرد: با عملکرد صادقانه در هر زمینه هنری مانند کار تلویزیونی، سینما، تئاتر و هر اثر فرهنگی می‌توان موفق‌تر از قبل عمل کرد. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: سریال ، سینما ، تاثیر ، مضامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار