فیلم مستند " این یک شوخی بود" به زندگی و شعر "علی بابا چاهی" شاعر معاصر کشورمان می‌پردازد.

علی بابا چاهی شاعر در گفتگو با خبرنگارادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: پس از چند نوبت اکران فیلم مستند با عنوان " این قیافه مشکوک" درباره زندگی و شعر "علی باباچاهی" که وحید علیزاده رزانی کارگردانی آن را بر عهده داشت، اکنون فیلم دومی با عنوان" این هم یک شوخی بود" پیرامون زندگی و شعر این شاعر تهیه شده است.

وی افزود: فیلم مستند "این هم یک شوخی بود" مراحل صداگذاری و تدوین را طی می‌کند این فیلم مستند به کارگردانی "مهدی خناسره" و "محسن میرکلایی" تهیه شده و تدوین این اثر برعهده "عطیه عطارزاده" است.

این شاعر اظهار داشت: " این قیافه مشکوک" زندگی باباچاهی را درطی سی سال نشان می‌داد در صورتی‌که " این یک شوخی بود" زندگی این شاعر را در تهران و زادگاهش، بوشهر روایت می‌کند.

وی عنوان کرد: در فیلم "این یک شوخی بود" افرادی چون "سیمین بهبهانی"، "مفتون امینی"، "عبدالعلی دستغیب"، "حسین علی نودزی"، "اردشیر رستمی"، "ابوتراب خسروی"،" مریم حسین‌زاده"و" ابوالقاسم ایرانی" پیرامون شعر و زندگی علی بابا چاهی صحبت کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی خنافره
۱۳:۱۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
با سلام ... ممنون از زحمات همیشگی شما... نام درست کارگردان ها این فیلم : مهدی خنافره و محسن موسوی میرکلایی هست . چند جا این نام ها رو اشتباه تایپ کرده بودند و ممنون می شم اگر لطف کنید و اون رو ویرایش و تصحیح بفرمایید . با سپاس فراوان .