مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص ارزیابی‌اش از بازی این تیم مقابل راه‌آهن در هفته اول گفت: این اولین بازیمان در لیگ چهاردهم است و هم تیم ما و هم تیم حریف هنوز به هماهنگی نرسیده‌اند.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ما در اولین بازی لیگ برتر تمام تلاشمان را می‌کنیم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم و در هفته‌های بعد به دنبال هماهنگی کامل و ارائه بازی زیبا هستیم.  
 
فکری در ادامه اظهار داشت: کسب سه امتیاز در اولین بازی برایمان مهم است و زیبا بازی کردن در هفته اول زیاد مهم نیست.
 
وی درباره مشخص نبودن حریف این تیم در هفته اول گفت: هر تصمیمی که مسئولان بگیرند ما آن را اجرا می کنیم هم چنین ما مجبوریم هر دو تیم فوتبال راه آهن و فجرشهید سپاسی را آنالیز کنیم تا در روز بازی دچار مشکل نشویم.  
 
مربی تیم فوتبال استقلال درباره عدم حضور عمران‌زاده و صادقی در هفته اول لیگ چهاردهم گفت: این دو بازیکن خوب ما در خط دفاع هستند که نبودشان باعث می‌شود که کارمان مقابل راه آهن سخت شود.  
 
فکری در ادامه بیان کرد: امیدوارم بازیکنان جایگزین با هماهنگی با دیگر بازیکنان بتوانند خلا نبود صادقی و عمران‌زاده را پر کنند.
 
وی درباره احتمال جذب مدافع جدید در تیم استقلال گفت: لیست بازیکنان کامل است اما اگر این امکان وجود داشته باشد باشگاه با نظر قلعه نویی بازیکن جدیدی را جذب می‌کند.  
 
مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص انتشار مبلغ قراردادهای بازیکنان گفت: سقف قراردادی وجود ندارد و سقف بودجه برای باشگاه‌ها گذاشتند بر این اساس باشگاه‌ها می‌توانند به یک بازیکن 10 میلیارد بدهند و به دیگری 200 میلیون تومان و این طوری سقف بودجه‌شان را پر کنند.  
 
وی در ادامه بیان کرد: به نظرم اهالی فوتبال نباید زوم کنند که چه قدر یک بازیکن گرفته یا نگرفته است کی روش در فوتبال ما کار خاصی نکرده اما 15 میلیارد قرار است بگیرد آن وقت اگر بازیکنان تیم ملی 2 میلیارد تومان بگیرند پول اضافی گرفتند.  
 
فکری درباره عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرده نفراتی که لازم داشتیم گرفتیم و در هر پست بازیکنان خوبی داریم با هماهنگی می‌توانند به استقلال کمک کنند.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: کسب عنوان قهرمانی در لیگ چهاردهم مهمترین هدفمان است که تمام تلاشمان را می‌کنیم با به دست آوردن این عنوان دل هواداران را شاد کنیم.  

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار