معاون بنیاد شهید کشور گفت:در هر استان کشور مجموعه فرهنگی،توانبخشی و ورزشی ویژه جامعه ایثارگری ایجاد می شود.

سید منصور میرمرادی در حاشیه بازدید از مرکز توانبخشی ایثار ویژه والدین شهدا درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، افزود: این مجموعه فرهنگی ، توانبخشی و ورزشی ویژه جامعه ایثارگری در تعدادی از استانهای کشور 100 درصد اجرایی شده و برخی دیگر مرحله به مرحله در حال اجراست.

 

ویگفت:50 درصد اعتبار ایجاد این مجموعه در هر استان از محل اعتبارات ملی و 50 درصد از اعتبارات استانی تامین می شود .


معاون توسعه و مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز دراین بازدید مرکز نگهداری و توانبخشی والدین شهدا در مشهد را در کشور منحصر به فرد دانست و افزود:با توجه به مقام والای والدین شهدا و اهمیت خدمتگزاری به آنان ،تشکیل چنین مراکزی در همه استانهای کشور اقدام بسیارپسندیده ای است .


سید منصور میرمرادی گفت:هم اکنون بنیاد شهید و امور ایثارگران خدماتی چون پایش سلامت، اعزام پزشک در منزل و پرداخت هزینه های پرستاری والدین شهدا را در منزل ارائه می دهد اما مراکز مستقل نگهداری و توانبخشی با پرستاران و خدمات ویژه در محل بجز مشهد در هیچ شهر کشور وجود ندارد .


وی افزود: رفع مشکلات و کمبودهای توانبخشی خانواده‌های شهدا از رسالت‌های اصلی بنیاد شهید در سراسر کشور است.
میرمرادی ارزیابی فعالیت‌های بنیاد شهید خراسان رضوی و چگونگی ارائه خدمات و بررسی منابع فیزیکی، ساختمان‌ها و منابع انسانی این بنیاد را از اهداف سفر خود به مشهد مقدس اعلام کرد .


گفتنی است؛مرکز نگهداری والدین شهداویژه والدین نیازمند به خدمات ویژه در مشهد مقدس با 18 تخت به صورت خودگردان از سال 92 آغاز به کار کرده است .



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.