حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور براساس علاقمندی است و هیچ اجباری در کار نیست.

سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: کمیته‌های مختلفی در دانشگاهها جهت بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت‌هایی از جمله اردوهای راهیان نور شکل گرفته که این مسائل را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی افزود: ما بر این اعتقاد هستیم که زمینه استقبال از برگزاری اردوهای راهیان نور در دانشگاهها وجود دارد و فعالیت‌هایی که معطوف به علایق دینی است در دانشگاهها مورد استقبال قرار دارد.

هاشمی تصریح کرد: در سال گذشته شاهد رشد چشمگیر حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور و بنیاد حفظ دفاع مقدس بوده ایم.

وی در ادامه به همکاری بنیاد امام رضا(ع) و تقویت سیره رضوی در دانشگاهها اشاره کرد و گفت: در سال گذشته فعالیت‌های گسترده ای در 9 دانشگاه در خصوص تقویت سیره رضوی بوده، چنانچه در این زمینه باید کیفیت برنامه ارتقاء یابد.

هاشمی تصریح کرد: البته حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور اجباری نیست بلکه براساس علاقمندی است و این در حالی است که هم اکنون نیز ظرفیت کافی در این رابطه وجود ندارد.

وی در ادامه به بحث یادمان شهدا در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در رابطه با یادمان شهدا در دانشگاههای کشور باید بگویم که ما این یادمان را در حوزه‌های مختلف داریم و فعالیت‌هایی که ناظر بر یاد شهدا است، چنانچه روسای دانشگاهها نیز همین رویکرد را دارند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار