علیرضا قربانی خواننده موسیقی اصیل ایرانی با تأکید بر ضرورت حمایت از بیماران خاص و صعبُ العلاج گفت: ما هم به نوبه خود می خواهیم امید را به زندگی آنها ببخشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، علیرضا قربانی خواننده موسیقی اصیل ایرانی در جمع خبرنگاران در کرمان با اشاره به کنسرت خود (پنجشنبه و جمعه شب) در کاروانسرای مجموعه تاریخی گنجعلیخان کرمان اعلام کرد: درآمد حاصل از این کنسرت به بیماران خاص و صعبُ العلاج تعلق می گیرد.


وی هدف اصلی از برگزاری این کنسرت ها در شهرهای مختلف ایران را حمایت از بیماران خاص و صعبُ العلاج دانست و با اشاره به حضور در بیمارستانهای شهید باهنر و افضلی پور کرمان افزود:در این بازدید از نزدیک با مشکلات و وضعیت این بیماران عزیز آشنا شدیم.


قربانی با اشاره به اینکه مردم کرمان و ایران علاقه زیادی به فرهنگ و هنر خودشان دارند، خاطرنشان کرد: این یک نعمت بزرگ برای ما هنرمندان است.


این خواننده موسیقی اصیل ایرانی با اشاره به کنسرت های خود در شهرهای ایران، برگزاری کنسرتی در شهر زنجان با حمایت یکی از انجمن‎های خیریه در سال گذشته را یادآور شد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه درآمد حاصل از این کنسرت تأثیر بسیاری در روند ساخت یک بیمارستان در آن شهر داشته است.


وی افزود: در دوماه گذشته نیز به مدت چهار شب در برج میلاد تهران برنامه داشتیم که کمک بزرگی به کودکان نیازمند آن شهر شد.


علیرضا قربانی با اشاره به بخش‎هایی از کارنامه بین المللی هنری خود تصریح کرد: ما در سال های گذشته در جشنواره های موسیقی کشورهای مختلف شرکت کردیم وامسال هم این مسیر را ادامه خواهیم داد.


این خواننده موسیقی اصیل ایرانی با تأکید بر اینکه گنجینه ای بزرگ و تکرار ناشدنی در اختیار مردم ایران است،افزود: ما باید مثل حروف الفبا به ردیف های موسیقی ایرانی نگاه کنیم زیرا اگر شما حروف الفبا را یاد نگیرید در خواندن و نوشتن دچار مشکل میشوید لذا این چنین گنجینه ای در دستان ملت هنرمند و هنردوست ما قرار گرفته است.


وی گفت:ما هنرمندان نیاز به یک همدلی و اتحاد در زمینه هنری خود داریم تا با هماهنگی هم کارهای فاخر هنری را خلق کنیم و برای این همدلی هیچ جایی بهتر از رادیو و تلویزیون نیست.


علیرضا قربانی با اشاره به حمایت های دولت از هنرمندان کشور،برگزاری جشنواره های متعدد موسیقی در کشور را یادآور شد و افزود: استمرار این کار می تواند به هنر موسیقی ایران کمک کند.



/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.