مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از بهره‌مندی 650 خانوار از خدمات مراکز اسکان این اداره کل در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛سالار قاسمی اظهار کرد: در طول ایام تابستان تا به امروز بخشی از مسافران ورودی به استان قزوین در قالب 650 خانوار از خدمات مراکز اسکان تابستانی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین بهره‌مند شدند.


وی افزود: این آمار شامل 2 هزار و 600 نفر و 5 هزار نفر روز بوده است و پایگاه‌ها در 6 شهرستان‌ استان خدمات‌رسانی کردند.


مدیرکل آموزش و پرورش قزوین ادامه داد: ستاد اسکان اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین دارای 18 پایگاه مرکزی، 791 کلاس درس و 83 واحد آموزشی برای خدمات‌رسانی به مسافران است.


قاسمی تصریح کرد: خدمات تابستانی این ستاد از هفته پایانی خردادماه سال‌جاری آغاز شده و در طول ماه مبارک رمضان نیز ادامه داشته است.


مدیرکل آموزش و پرورش قزوین اضافه کرد: مراکز اسکان و مدارس یاد شده در تمام شهرستان‌های استان و منطقه‌هایی اعم از نواحی یک و دو آموزش و پرورش، الموت غربی و شرقی، ضیاء‌آباد، طارم، اسفرورین، شال و خرمدشت آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است.


وی با بیان اینکه مراکز یاد شده در طول ایام نوروز سال‌جاری نیز به مسافران ورودی استان خدمات‌دهی می‌کردند، اظهار امیدواری کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین با ارائه خدمات مراکز اسکان بتواند زمینه را برای بهره‌مندی مسافران از اوقاتی شاد و آشنایی بیشتر با پیشینه تاریخی و فرهنگی این استان فراهم کند.


انتهای پیام/
برچسب ها: خانوار ، مرکز ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.